Na TVP.pl wprowadzono nowy układ, który ma być bardziej przejrzysty oraz prezentować więcej treści z oferty publicznego nadawcy.
– Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom użytkowników strony tvp.pl, którzy mają swoje upodobania i są w różnym wieku, powstała nowa strona tvp.pl., która jest bardziej intuicyjna, przystępna i lepiej rozplanowana. Uproszczona architektura strony ma pomóc internautom w dotarciu do ich ulubionych treści – opisuje Marzena Paczuska, członek zarządu Telewizji Polskiej.
W serwisie gruntownie zmieniono sekcję Program TV, w której oprócz ramówek stacji TVP pojawiły się łatwy dostęp do poszerzonych informacji o poszczególnych pozycjach programowych oraz możliwość przeglądania ramówek na wiele sposobów, także poprzez wybór interesujących kategorii.
Nową odsłonę TVP.pl przygotował zespół kierowany przez Kubę Sufina, dyrektora Ośrodka Mediów Interaktywnych Telewizji Polskiej. – Strona główna TVP, którą oddajemy dziś widzom, wieńczy pewien etap naszych prac. Należy podkreślić, że wszystkie nowe serwisy zostały zaprojektowane i wykonane siłami własnymi zespołu: projektantów, grafików, programistów i dziennikarzy, któremu chciałbym gorąco podziękować – wylicza Sufin.
W ostatnich latach w nowych wersjach uruchomiono już serwisy VoD.TVP.pl, TVP.info (nastąpiło to jesienią 2017 roku), Sport.TVP.pl oraz Regiony.TVP.pl.
Celem jest wprowadzenie we wszystkich wspólnej identyfikacji wizualnej i funkcjonalnej. Właśnie w zmienionej wersji udostępniono Witrynę TVP Historia, w której pojawił się dział dotyczący obchodów rocznicy wybuchu II wojny światowej.
Według badania Gemius/PBI w czerwcu br. wszystkie strony i aplikacje internetowe Telewizji Polskiej zanotowały 6,89 mln realnych użytkowników i 82,3 mln odsłon.