Grzegorz Łaguna odchodzi z Superstacji, rozpoczyna współpracę z Meloradiem

Grzegorz Łaguna

Grzegorz Łaguna zdecydował się na odejście z Superstacji (Grupa Cyfrowy Polsat) i rozpocznie współpracę z Meloradiem (Grupa Eurozet). Nadal będzie także publikował teksty dla Wirtualnej Polski – wynika z naszych informacji.

Dziennikarz i prezenter telewizyjny oraz autor programu „Debata Grzegorza Łaguny”, który prowadził także pasma informacyjne oraz publicystyczne w tym kanale, zdecydował się na zmianę redakcji i rozstanie z Superstacją. Od września będzie współpracować z Meloradiem, nadal również będzie współpracownikiem Wirtualnej Polski, gdzie publikuje dla działu WP Opinie.

– Miałem możliwość pozostania w zespole, ale uznałem, że czas na zmiany. Chcę skupić się na mojej pracy w Wirtualnej Polsce. Dostałem też bardzo dobrą propozycję z Meloradia i postanowiłem z niej skorzystać. Na razie nie mogę wiele zdradzić, ale na pewno niedługo można będzie usłyszeć mnie na antenie – przekazał portalowi Wirtualnemedia.pl Grzegorz Łaguna.

Do tej pory w Superstacji – oprócz autorskiego programu – prowadził takie formaty jak „Raport”, „Bez ograniczeń”, „Informacje dnia”, „Finał dnia”.

Wcześniej Łaguna był związany m.in. z „Życiem Warszawy”, TVP Olsztyn i TVN Warszawa. Od września 2018 roku współpracuje z WP Opinie, jest też stałym komentatorem Polskiego Radia 24.

Superstacja bez polityki

Telewizja Superstacja od czerwca br. przechodzi zmiany za które odpowiada nowy dyrektor programowy kanału Grzegorz Jankowski. Zrezygnowano m.in. z programów publicystycznych, a w lipcu swoje formaty stracili m.in. Jakub Wątły, Jacek Żakowski, Marek Czyż, Grzegorz Łaguna, z anteny zdjęto także cykl „Bez ograniczeń”. Z kanału odeszła Eliza Michalik, a swój program stracił Tadeusz Drozda.

Z naszych informacji wynika, że po dotychczasowych korektach w ramówce, od 15 września br. ma nastąpić radykalna zmiana profilu stacji, mają się w niej znaleźć m.in. newsy rozrywkowo-plotkarskie.

Według danych Nielsen Audience Measurement w pierwszej połowie br. Superstacja miała 0,167 proc. udziału w rynku oglądalności, wobec 0,15 proc. rok wcześniej.