TV Trwam spadła z 30. na 45. miejsce w rankingu najchętniej oglądanych telewizji

O. Tadeusz Rydzyk

Udział TV Trwam w rynku w 2018 roku wyniósł 0,36 proc. – wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych przez Krajową Radę Radiofonii i Telewizji.

Ze sprawozdania KRRiT wynika, że TV Trwam była w 2018 roku na 45. pozycji w rankingu najchętniej oglądanych kanałów telewizyjnych (w 2017 roku – na 30. miejscu).

Rok do roku udział kanału w rynku zmniejszył się z 0,52 proc. do 0,36 proc. Średnia dobowa widownia kanału wyniosła 23 tys. i była niższa o 10,3 tys. niż rok wcześniej.

Wyniki TV Trwam nie są dostępne w panelu Nielsen Audience Measurement, ale firma prowadzi pomiar tej stacji na zlecenie KRRiT.

TV Trwam dostępna jest na satelicie, w sieciach kablowych i na multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej.