Pierwszy numer został opublikowany wraz ze startem wiosennej rundy spotkań w najwyższej lidze polskiej piłki nożnej. Ma 15 stron, za jego redakcję odpowiada Wojciech Bajak, redaktor zatrudniony przez Ekstraklasę, podczas korekty i konsultacji merytorycznych wspierany przez dział komunikacji spółki.
– Zależy nam na jak najszerszym zapoznaniu fanów polskiej Ekstraklasy z funkcjonowaniem ligi. To nie ma być wydawnictwo tylko promujące, ale przede wszystkim informujące. Chcemy, aby procesy zachodzące w spółce zarządzającej rozgrywkami były w pełni czytelne. Chcieliśmy zamieszczać jak najwięcej autorskich treści oraz wywiadów z ludźmi futbolu, którzy na co dzień rzadko wypowiadają się w mediach. Stąd wywiad z przewodniczącym Komisji Ligi w pierwszym numerze – wyjaśnia Karolina Hytrek-Prosiecka, dyrektor ds. komunikacji w Ekstraklasie.
Magazyn dystrybuowany jest w mediach społecznościowych i drogą e-mailową, ale spółka nie wyklucza wprowadzenia go w wersji papierowej. – Na początek planowaliśmy wyłącznie formułę online, ale nie wykluczamy, że w przyszłości miesięcznik może pojawić się w wersji papierowej. Już po pierwszych 24 godzinach widzimy, że jest ogromne zainteresowanie – dodaje Hytrek-Prosiecka.