Treści na stronie głównej podzielono na kilka sekcji, m.in. informacje, komentarze, „najchętniej czytane”, „dobrze wiedzieć” z wybranymi tekstami z „Polityki”, a także kultura i zdrowie. Zrezygnowano z kafelkowego układu informacji na górze strony. Zamiast tego odnośniki do artykułów zostały ułożone jeden pod drugim. Cała strona została przebudowana tak, aby wyświetlane treści dostosowywały się do ekranu monitora i urządzeń mobilnych.
Na początku tygodnia na stronie będą pojawiały się wybrane, przedpremierowe teksty z kolejnego numeru tygodnika „Polityka”. W ciągu tygodnia będą publikowane także teksty publicystyczne. W weekend pojawią się podsumowania tygodnia i lżejsze materiały. Część artykułów jest płatnych, dostępnych tylko dla prenumeratorów i zostały oznaczone znakiem „plus”.
W nowym serwisie został położony nacisk na promowanie treści multimedialnych: podcastów (np. „Polifonii na fonii” Bartosza Chacińskiego), wideo i infografik. Redakcja zachęca również do zapisywania się do newslettera oraz do wypróbowania cyfrowej prenumeraty za 1 zł.
Jak wynika z danych Gemius/PBI, w styczniu serwis Polityka.pl odwiedziło 1,52 mln internautów.
Wielu z Was zapewne już zauważyło, że https://t.co/cF95xIVbyv wygląda dziś inaczej. Przedstawiamy nasz nowy layout, nowe możliwości korzystania z www, ale i czytania naszych tekstów papierowych. Zachęcamy do odwiedzin!!! https://t.co/zFLJRoIVtc
— Tygodnik POLITYKA (@Polityka_pl) 30 marca 2019