Polityka.pl w nowej odsłonie

Wydawca „Polityki” całkowicie przebudował szatę graficzną serwisu internetowego tygodnika. Zmianie uległ m.in. układ treści na stronie głównej, poprawiono też ich wyświetlanie na komputerach stacjonarnych oraz urządzeniach mobilnych.

Treści na stronie głównej podzielono na kilka sekcji, m.in. informacje, komentarze, „najchętniej czytane”, „dobrze wiedzieć” z wybranymi tekstami z „Polityki”, a także kultura i zdrowie. Zrezygnowano z kafelkowego układu informacji na górze strony. Zamiast tego odnośniki do artykułów zostały ułożone jeden pod drugim. Cała strona została przebudowana tak, aby wyświetlane treści dostosowywały się do ekranu monitora i urządzeń mobilnych.

Na początku tygodnia na stronie będą pojawiały się wybrane, przedpremierowe teksty z kolejnego numeru tygodnika „Polityka”. W ciągu tygodnia będą publikowane także teksty publicystyczne. W weekend pojawią się podsumowania tygodnia i lżejsze materiały. Część artykułów jest płatnych, dostępnych tylko dla prenumeratorów i zostały oznaczone znakiem „plus”.

W nowym serwisie został położony nacisk na promowanie treści multimedialnych: podcastów (np. „Polifonii na fonii” Bartosza Chacińskiego), wideo i infografik. Redakcja zachęca również do zapisywania się do newslettera oraz do wypróbowania cyfrowej prenumeraty za 1 zł.

Jak wynika z danych Gemius/PBI, w styczniu serwis Polityka.pl odwiedziło 1,52 mln internautów.

Wielu z Was zapewne już zauważyło, że https://t.co/cF95xIVbyv wygląda dziś inaczej. Przedstawiamy nasz nowy layout, nowe możliwości korzystania z www, ale i czytania naszych tekstów papierowych. Zachęcamy do odwiedzin!!! https://t.co/zFLJRoIVtc

— Tygodnik POLITYKA (@Polityka_pl) 30 marca 2019