Kwartalnik „Holistic” debiutuje w nakładzie 25 tys. egz.

Spółka Deweloper Media, prowadząca serwis Holistic.news, wydała drukowany kwartalnik.

Magazyn ma 25 tys. egz. nakładu, 188 stron i cenę 12 zł. Jego redaktorem naczelnym, podobnie jak serwisu internetowego, jest Mariusz Zawadzki, były korespondent „Gazety Wyborczej” w Stanach Zjednoczonych. – Magazyn i serwis skierowane są do ludzi, którzy interesują się światem, i tak jak my chcą go zmieniać na lepsze. Zdecydowaliśmy się na wersję drukowaną, bo nadal wiele osób ceni sobie możliwość obcowania z atrakcyjnie wydanym papierowym pismem – mówi Zawadzki.

„Holistic” jest w sprzedaży w sieci Empik, Ruch, Inmedio, Relay. Można go też zamówić przez internet i w wersji cyfrowej. Pierwszy numer będzie promowany głównie w kanałach wydawcy (media społecznościowe) i salonach Empiku. W planach jest kampania radiowa.

Za redakcję kwartalnika odpowiada ten sam kilkunastoosobowy zespół, który pracuje przy serwisie Holistic.news. Teksty do pierwszego numeru napisali też autorzy zewnętrzni: Paweł Pieniążek (z Syrii), Magda Chodownik (z Donbasu), Ola Synowiec (z Ameryki Łacińskiej), Terry Friel (z Chin), Veronica Egui Brito (z Wenezueli), prof. Jan Hartman, prof. Klaus Bachmann oraz prof. Zbigniew Mikołejko. Projekt graficzny magazynu stworzył Arkadiusz Kantor.

Nawiązując do głównego tematu numeru – „Zburzmy szkołę i zbudujmy od nowa” – redakcja kwartalnika ogłosiła konkurs na pomysły na nową szkołę, które zostaną zebrane w wydanym jesienią „Podręczniku na XXI wiek”. Łączna pula nagród w konkursie wynosi ponad 50 tys. zł. Zdobywca pierwszego miejsca otrzyma 30 tys. zł.

Holistic.news zadebiutował w kwietniu 2018 roku. Spółka Deweloper Media powiązana jest z firmą deweloperską Murapol.