Serwis Stronakobiet.pl wystartował na początku lutego, zawiera wywiady i porady, m.in. na temat zdrowego stylu życia, związków, urody czy macierzyństwa. Regionalne oddziały Grupy będą współtworzyły dział „Tu żyję”, poświęcony kobietom z różnych regionów kraju. – Serwis będzie też co tydzień publikował sylwetkę „Kobiety Tygodnia”, wybieranej przez redakcję spośród kobiet obecnych w życiu publicznym – informuje Joanna Pazio, rzecznik prasowy Polska Press Grupy.
Prócz strony centralnej w serwisach dzienników regionalnych powstały sekcje przeznaczone dla kobiet, skorelowane z danym regionem, np. gazetawroclawska.pl/strona-kobiet, czy polskatimes.pl/strona-kobiet.
Zdaniem Magdaleny Chudzikiewicz, członka zarządu Polska Press Grupy, odpowiedzialnej za rozwój produktów online, w uruchomieniu typowo kobiecego serwisu nie ma niczego nadzwyczajnego. – 51 procent użytkowników naszych serwisów to kobiety, które w końcu otrzymują u nas swoje miejsce – mówi nam Magdalena Chudzikiewicz. – To już czwarta kategoria tematyczna, po biznesie, agro i sporcie, którą w ostatnim czasie uruchamia Grupa – dodaje.
Za projekt odpowiedzialny jest Tomasz Krawczyk, dyrektor działu rozwoju redakcyjnego Grupy. Menedżerem projektu jest Oliwia Piotrowska, a redaktorem centralnym serwisu Aneta Niezgoda. Projekt graficzny przygotował Tomasz Bocheński, dyrektor artystyczny Polska Press Grupy.