Jak podała spółka w komunikacie Khezri obejmuje udziały w Marquard Media Group AG poprzez inwestycję w podwyższenie jej kapitału. „Taka zmiana struktury udziałowej ma miejsce po raz pierwszy w pięćdziesięcioletniej historii istnienia firmy i jest krokiem o znaczeniu strategicznym” – powiedział Jürg Marquard, założyciel Grupy i przewodniczący jej rady nadzorczej.
Bijan Khezri kieruje Marquard Media Polska od końca sierpnia. Zastąpił na tym stanowisku Zsuzsannę Ohidi, która była prezesem od lipca 2017 roku.
Obecne portfolio Marquard Media Polska obejmuje sześć tytułów prasowych: „Harper’s Bazaar”, „Esquire”, „Playboy”, „Cosmopolitan”, „CKM”, „Joy” oraz dziewięć serwisów internetowych: Harpersbazaar.pl, Esquire.pl, Playboy.pl, Cosmopolitan.pl, Ckm.pl, Joy.pl, Kozaczek.pl, Papilot.pl oraz Zeberka.pl
W 2017 roku przychody ze sprzedaży Marquard Media Polska wyniosły 38,49 mln zł i były o 22,54 proc. niższe od uzyskanych w 2016 roku. Wydawca zamknął 2017 rok stratą netto 10,58 mln zł i rok do roku powiększył ją o 29,87 proc. (dane KRS).