– Łączymy siły sprzedażowe, aby być mocnym i zauważalnym graczem na rynku reklamy w Warszawie, w domach mediowych i wśród reklamodawców bezpośrednich, którzy chcą dotrzeć do swoich potencjalnych klientów poprzez serwisy lokalne – opisuje Tomasz Pruszczyński, prezes tuPolska.
– Zasięg naszego działania doskonale się uzupełnia. Naturalne było więc połączenie sił i wspólne działania na rynku reklamowym – dodaje Kamil Durczok, prezes Coal Minders i redaktor naczelny Silesion.pl.
Obaj wydawcy mają nadal osobne działy sprzedaży reklamy lokalnej na Śląsku.
– Aktualnie zaczynamy od współpracy reklamowej, ale oczywiście wszystkie scenariusze są w przyszłości możliwe – zaznacza Tomasz Pruszczyński.
Według badania Gemius/PBI w sierpniu br. strony Grupy tuPolska zanotowały łącznie 381 tys. realnych użytkowników, 4,02 mln odsłon oraz 9 minut i 5 sekund średniego czasu korzystania przez odwiedzającego, a Silesion.pl – 274,2 tys. użytkowników, 326,1 tys. odsłon oraz 35 sekund średniego czasu korzystania.