PiS wydał najwięcej na spoty wyborcze w telewizji

Na spoty w telewizji w czasie kampanii wyborczej do samorządu najwięcej wydał komitet wyborczy Prawa i Sprawiedliwości.

Jak wynika z danych cennikowych Nielsen Audience Measurement, KW PiS przeznaczył na spoty w telewizji 2,55 mln zł. Były one emitowane w TVP 1, TVP Info, Polsacie i należącym do Grupy TVN i Discovery Polska NTL Radomsko.

KW Wolność w Samorządzie wydał w telewizji 726,4 tys. zł (spoty w Polsacie, Polsat News), KW Koalicja Obywatelska – 331,1 tys. zł (Polsat, TVN), KW Jacek Wojciechowicz Akcja Warszawa – 201,3 tys. zł (TVN 24), KW PSL – 115 tys. zł (TVP 1, TVP Info, TVN 24), KW Z Dutkiewiczem dla Dolnego Śląska – 22,7 tys. zł (TVN 24), a KW Wolni i Solidarni – 3,3 tys. zł (TVS).