Sto stron 1000 numeru tygodnika Wysokie Obcasy z Gazetą Wyborczą

W sobotę (22 września 2018 roku) wraz z Gazetą Wyborczą ukaże się wyjątkowy, bo tysięczny numer tygodnika Wysokie Obcasy.

Tysięczne wydanie „Wysokich Obcasów” to aż 100 stron świetnych tekstów, których tematem przewodnim jest miłość. Bohaterkami tego wyjątkowego numeru są m.in. Marina Abramović, Kayah, Agnieszka Osiecka, Manuela Gretkowska, Alicja Długołęcka i Orina Krajewska. 1000. „Wysokie Obcasy” ukażą się jutro – w sobotę, 22 września br. wraz z „Gazetą Wyborczą”.

Tygodnik „Wysokie Obcasy” powstał 19 lat temu z miłości do kobiet, potrzeby obrony ich praw oraz skutecznego wsparcia na polu prywatnym i zawodowym. Na okładce pierwszego numeru, który ukazał się w kwietniu 1999 roku, była Hillary Clinton – ówczesna pierwsza dama USA.

Bohaterką jutrzejszej – 1000. okładki „Wysokich Obcasów” jest Marina Abramović. Światowej sławy performerka, w rozmowie z Pauliną Reiter opowiada, czym dla niej jest miłość i ile trzeba jej w sobie mieć, żeby zraniona przez ukochanego kobieta mogła wrócić do niego po latach i być szczęśliwa. W jubileuszowym numerze o miłości i wolności mówi także specjalistka od edukacji i poradnictwa psychoseksualnego Alicja Długołęcka. W rozmowie z Moniką Tutak-Goll tłumaczy, że rezygnujemy z wolności lub dajemy ją sobie sami, gdy decydujemy się na przesuwanie granic w związku. Wielkie uczucie jest także tematem rozmowy z pisarką Manuelą Gretkowską, która opowiada Dorocie Wodeckiej o związku Agnieszki Osieckiej z Jerzym Giedroyciem. Ile zyskał, a ile stracił wielki redaktor, zakochując się w młodszej o 30 lat poetce?

Ponadto, w tysięcznym wydaniu magazynu przeczytać będzie można również m.in. reportaż Zuzanny Bukłahy „Cieszą mnie małe rzeczy” o matkach niepełnosprawnych dzieci, tekst Anny Dobiegały o akcji „Kobiety do władzy”, a także o plebiscycie na Polkę Stulecia, w którym internauci zagłosują na najbardziej wpływową kobietę naszego kraju.

W numerze znaleźć będzie można również najciekawsze jesienno-zimowe trendy w modzie, urodzie i kuchni. Czytelnicy poznają najnowsze propozycje z wybiegów, a także dowiedzą się, jak ubrania mogą wpływać na psychikę i samopoczucie.

Z okazji okrągłego wydania, na okładce tygodnika, zamiast tajemniczego „WO” będzie można zobaczyć pełną nazwę „Wysokie Obcasy” – logo, które zaprojektowała Dominique Roynette, twórczyni kształtu graficznego m.in. „Gazety Wyborczej” i „Le Monde”.

Okrągłe wydanie „Wysokich Obcasów” wspiera kampania promocyjna w telewizji (TVN i stacje tematyczne), radiu (TOK FM, Chilli Zet, MUZO FM, Meloradio, Kolor, RMF FM, RMF Classic), internecie (Google, Facebook, Instagram, YouTube), kinie (Helios), na ekranach Platform Channel na dworcach, na ekranach w tramwajach warszawskich, a także autopromocja w papierowym wydaniu „Gazety Wyborczej” i jej dodatkach oraz w serwisie Wyborcza.pl.