Tysięczne wydanie „Wysokich Obcasów” to aż 100 stron świetnych tekstów, których tematem przewodnim jest miłość. Bohaterkami tego wyjątkowego numeru są m.in. Marina Abramović, Kayah, Agnieszka Osiecka, Manuela Gretkowska, Alicja Długołęcka i Orina Krajewska. 1000. „Wysokie Obcasy” ukażą się jutro – w sobotę, 22 września br. wraz z „Gazetą Wyborczą”.
Tygodnik „Wysokie Obcasy” powstał 19 lat temu z miłości do kobiet, potrzeby obrony ich praw oraz skutecznego wsparcia na polu prywatnym i zawodowym. Na okładce pierwszego numeru, który ukazał się w kwietniu 1999 roku, była Hillary Clinton – ówczesna pierwsza dama USA.
Bohaterką jutrzejszej – 1000. okładki „Wysokich Obcasów” jest Marina Abramović. Światowej sławy performerka, w rozmowie z Pauliną Reiter opowiada, czym dla niej jest miłość i ile trzeba jej w sobie mieć, żeby zraniona przez ukochanego kobieta mogła wrócić do niego po latach i być szczęśliwa. W jubileuszowym numerze o miłości i wolności mówi także specjalistka od edukacji i poradnictwa psychoseksualnego Alicja Długołęcka. W rozmowie z Moniką Tutak-Goll tłumaczy, że rezygnujemy z wolności lub dajemy ją sobie sami, gdy decydujemy się na przesuwanie granic w związku. Wielkie uczucie jest także tematem rozmowy z pisarką Manuelą Gretkowską, która opowiada Dorocie Wodeckiej o związku Agnieszki Osieckiej z Jerzym Giedroyciem. Ile zyskał, a ile stracił wielki redaktor, zakochując się w młodszej o 30 lat poetce?
Ponadto, w tysięcznym wydaniu magazynu przeczytać będzie można również m.in. reportaż Zuzanny Bukłahy „Cieszą mnie małe rzeczy” o matkach niepełnosprawnych dzieci, tekst Anny Dobiegały o akcji „Kobiety do władzy”, a także o plebiscycie na Polkę Stulecia, w którym internauci zagłosują na najbardziej wpływową kobietę naszego kraju.
W numerze znaleźć będzie można również najciekawsze jesienno-zimowe trendy w modzie, urodzie i kuchni. Czytelnicy poznają najnowsze propozycje z wybiegów, a także dowiedzą się, jak ubrania mogą wpływać na psychikę i samopoczucie.
Z okazji okrągłego wydania, na okładce tygodnika, zamiast tajemniczego „WO” będzie można zobaczyć pełną nazwę „Wysokie Obcasy” – logo, które zaprojektowała Dominique Roynette, twórczyni kształtu graficznego m.in. „Gazety Wyborczej” i „Le Monde”.
Okrągłe wydanie „Wysokich Obcasów” wspiera kampania promocyjna w telewizji (TVN i stacje tematyczne), radiu (TOK FM, Chilli Zet, MUZO FM, Meloradio, Kolor, RMF FM, RMF Classic), internecie (Google, Facebook, Instagram, YouTube), kinie (Helios), na ekranach Platform Channel na dworcach, na ekranach w tramwajach warszawskich, a także autopromocja w papierowym wydaniu „Gazety Wyborczej” i jej dodatkach oraz w serwisie Wyborcza.pl.