Agencję założyli Adam Hofman (były poseł przez trzy kadencje, w latach 2010-2014 rzecznik prasowy PiS), Mariusz Sokołowski (przez wiele lat w policji, m.in. jako rzecznik prasowy komendanta głównego) i Michał Wiórkiewicz (w latach 2005-2007 asystent i doradca prezesów rady ministrów). Każdy ma 16,7 proc. udziałów spółki, pozostałe 50 proc. należy do niej samej.
W ub.r. agencja firma zanotowała 4,1 mln zł przychodów ze sprzedaży i 1,07 mln zł zysku netto.
Janke rozstał się z Bridge
Dwa miesiące temu Igor Janke pożegnał się z agencją Bridge, w której przez pięć lat pełnił funkcje partnera i członka zarządu. Zajmował się tam tworzeniem strategii komunikacyjnych, doradztwem w zakresie wykorzystania nowych mediów i brand journalism oraz tworzeniem własnych mediów, a także prowadzeniem szkoleń dla liderów biznesu w zakresie wystąpień publicznych i pisania tekstów.
W 2012 roku Igor Janke założył niezależny think tank Instytut Wolności, który m.in. organizuje Szkołę Przywództwa, prowadzi projekty edukacyjne, gospodarcze i zajmuje się relacjami międzynarodowymi.
Wcześniej Janke przez wiele lat pracował jako dziennikarz i menedżer mediów. Był m.in. redaktorem naczelnym PAP, współzałożycielem portalu Salon24, szefem działu politycznego „Rzeczpospolitej” oraz publicystą tego dziennika i „Uważam Rze”. Ponadto prowadził programy w TOK FM, TV Puls, TVP i Polsat News 2. Napisał książki „POPIS-owa kronika upadku”, „Napastnik. Opowieść o Viktorze Orbanie” i „Twierdza. Solidarność Walcząca. Podziemna armia”.