Kuźniar Media to butikowa agencja, która będzie pracowała dla marek osobistych i startupów. Zajmie się m.in. szkoleniami z występów publicznych, prezentacji przed inwestorami i zdobywaniem funduszy na rozwój. Agencja będzie też doradzać startupom w zakresie komunikacji.
– W tym roku mija 25 lat, odkąd pracuję w mediach. Najwyższy czas, żeby uporządkować pewne sprawy. Kuźniar Media będzie miejscem, które skupi moje działania szkoleniowe, doradcze, podróżnicze, konferencyjne. Wszystko to, co do tej pory robiłem, ale niespecjalnie głośno o tym mówiłem. To agencja kreatywna i produkcyjna, która pozwoli mi rozwijać aktualne i nowe projekty i programy online – mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Jarosław Kuźniar. – Pracując w społeczności startupowej, poznałem wiele firm, które pytają mnie o rady, jak poprowadzić projekty komunikacyjne, marketingowe, PR-owe. W Kuźniar Media zbudowałem boutique menagement, zespół ekspertów, którzy pomoże mi i młodym firmom w budowaniu i opowiadaniu startupowych historii – dodaje dziennikarz.
Na początku przy projekcie pracować będą cztery osoby. Docelowo, liczba współpracowników Kuźniar Media wzrośnie do 10-15 osób. Firma jest już w trakcie rozmów z pierwszymi klientami.
Jarosław Kuźniar przez wiele lat był związany z Grupą TVN. W TVN24 prowadził poranne pasma „Wstajesz i wiesz”, był też jednym z gospodarzy „Dzień dobry TVN”. Z telewizją rozstał się w 2016 roku. Kilka miesięcy później dołączył do Grupy Onet-RAS Polska, gdzie prowadzi poranny program „Onet Rano”. Zajmuje się także prowadzeniem firmy turystycznej Goforworld. Dziennikarz jest również wykładowcą na Uniwersytecie SWPS.