TVP powołuje agencję kreacji publicystyki, dokumentu i audycji społecznych

Na czele Krzysztof Karwowski

W ramach przeprowadzanej reformy strukturalnej Telewizja Polska powołała nową jednostkę – agencję kreacji publicystyki, dokumentu i audycji społecznych. Jej dyrektorem został Krzysztof Karwowski, dotychczasowy doradca zarządu, zajmujący się publicystyką, a wcześniej dyrektor TVP1 – dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.

Do zadań nowej jednostki należy m.in. nadzór nad programami publicystycznymi i społecznymi w ramówkach anten głównych, a także kreowanie filmów i cykli dokumentalnych.

Jak dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl, szefem nowo utworzonej agencji kreacji publicystyki, dokumentu i audycji społecznych został Krzysztof Karwowski, który od lipca ub.r. był doradcą zarządu Telewizji Polskiej i zajmował się koncentracją publicystyki anten nadawcy publicznego. Natomiast w latach 2016-2017 był dyrektorem TVP1. Teraz ponownie objął stanowisko dyrektorskie.

Krzysztof Karwowski kierował redakcją Jedynki od lipca 2016 do lipca 2017 roku – zastąpił na tym stanowisku Jana Pawlickiego, a od początku 2016 roku był wicedyrektorem Jedynki. Od listopada do grudnia 2016 r.. nadzorował także prace biura koordynacji programowej.

W latach 2009-2010 Krzysztof Karwowski był szefem „Teleexpressu” TVP1, a wcześniej – zastępcą Jacka Karnowskiego, który kierował redakcją „Panoramy” TVP2. Pracował także w Polsacie i TV Puls. Przed przejściem do Telewizji Polskiej w 2016 roku był związany z portalem wPolityce.pl, należącym do Grupy Fratria.