Podstawą finansową Radia Nowy Świat pozostają wpłaty od patronów. W 2023 r. pozostałe przychody operacyjne rozgłośni sięgnęły 9,24 mln zł, wobec 8,14 mln zł rok wcześniej. Na Patronite stacja ma obecnie 33,8 tys. patronów, którzy co miesiąc wpłacają jej w sumie 739,2 tys. zł.
Z kolei wpływy Radia Nowy Świat ze sprzedaży produktów poszły w ub.r. w górę z 87,5 tys. do 1,04 mln zł (te z usług reklamowych i sponsorskich sięgnęły 690,2 tys. zł, a z biletów spektakl „NieDochodzenie” z okazji 3-lecia rozgłośni, grany w warszawskich teatrach Polonia i Och-Teatr – 348 tys. zł)). Natomiast sprzedaży towarów i materiałów, czyli gadżetów w sklepie internetowym stacji, poszła w górę ze 175,4 do 407,7 tys. zł.
Na działalność operacyjną rozgłośnia przeznaczyła w ub.r. 10,33 mln zł, po wzroście o 28,2 proc. z 8,05 mln zł w 2022 roku. Wydatki na wynagrodzenia poszły w górę z 4,16 do 5,27 mln zł, na ubezpieczenia społeczne i inne świadczenia pracownicze – z 235,5 do 427,1 tys. zł, a na usługi obce – z 3,41 do 4,02 mln zł. Liczba etatów w rozgłośni wzrosła z 9 do 12.
Zysk operacyjny Radia Nowy Świat zwiększył się z 359,1 do 370,1 tys. zł, a przy wzroście kosztów finansowych z 0,5 do 24,2 tys. zł i kwoty zapłaconego podatku dochodowego z 32,3 do 94,2 tys. zł zysk netto zmalał z 326,3 do 251,8 tys. zł.
30 proc. udziałów stacji ma Piotr Jedliński, a po 10 – jej szefowa Magdalena Jethon, Jerzy Sosnowski, Jan Chojnacki, Anna Krakowska (w połowie ub.r. odeszła z zarządu na stanowisko prokurenta), Wojciech Mann oraz wspólnie Zuzanna Łuszczewska i Karolina Kaliszewska (odziedziczyły te walory po Krzysztofie Łuszczewskim, zmarłym w styczniu 2021 roku).
Udziałowcy zdecydowali, że zeszłoroczny zysk netto w całości zasilił kapitało rezerwowy rozgłośni. Na koniec ub.r. jej kapitały własne wynosiły 5,32 mln zł, z czego 5,06 mln zł to kapitał zakładowy.