Wpływy Wydawnictwa Westa Druk w ub.r. wyniosły 38,06 mln zł. Rok do roku zmalały o 0,5 proc., z 38,25 mln zł.
Spółka w sprawozdaniu finansowym nie wyszczególnia, ile zarabia ze sprzedaży tygodnika „Angora”, a ile z publikacji w nim reklam. Według danych Polskich Badań Czytelnictwa w pierwszym kwartale br. średnia sprzedaż ogółem „Angory” wynosiła 140 971 egz., po spadku rok do roku o 6,58 proc.
Na początku ub.r. cena egzemplarzowa „Agory” została podwyższona z 7 do 8 zł.
Koszty sprzedanych przez wydawcę produktów, towarów i materiałów zmalały w ub.r. z 34,25 do 33,34 mln zł. Natomiast koszty sprzedażowe zwiększyły się z 818,5 do 873,3 tys. zł, a wydatki w zakresie ogólnego zarządu – z 2,8 do 2,94 mln zł. Firma w ub.r. zatrudniała średnio 23 pracowników etatowych, o jednego mniej niż przed rokiem.
Zysk sprzedażowy brutto wydawcy „Angory” poszedł w górę z 381,2 do 902,8 tys. zł, a zysk netto – z 324,1 do 669,2 tys. zł. Spółka w formie podatku dochodowego oddała fiskusowi 172,5 tys. zł.
Jedynym udziałowcem Wydawnictwo Westa Druk jest jego prezes Mirosław Kuliś. Cały zeszłoroczny zysk netto dostanie do końca br. jako dywidendę.