Tytuł z przedrukami „Tygodnik Angora” (Wydawnictwo Westa Druk) uruchomił nowy portal Angora24.pl. Dzięki temu treści tygodnika a także dodatkowe materiały i podcasty dostępne są także online. – Portal jest odpowiedzią na zapotrzebowanie czytelników, którzy od dłuższego czasu to postulowali – mówi Mirosław Kuliś, twórca i wydawca „Angory”.
Układ nowej strony nawiązuje do papierowego odpowiednika – na Angora24.pl internauci znajdą m.in. dział zagraniczny i motoryzacyjny, recenzje książek i audiobooków, „Angorkę” dla dzieci, jak również kulinarne propozycje Ewy Wachowicz oraz Marka Brzezińskiego, a także bardzo popularne wśród czytelników rysunki, wyróżniające „Angorę” na tle innych polskich czasopism.
Angora24.pl to także bieżące wiadomości z kraju i ze świata oraz treści przygotowane specjalnie dla czytelników online’owych. – Interesuje nas stworzenie serwisu, z którym swój dzień mogliby zaczynać nie tylko ci czytelnicy, którzy przekonali się do tradycyjnego wydania „Angory”, ale też wszystkie te osoby, które po prostu lubią być na bieżąco – komentuje Jan Rojewski z firmy RD Media, która jest odpowiedzialna za projekt.
– Zespół „Angory” od ponad trzydziestu lat tworzy najpoczytniejszy tygodnik w Polsce, jesteśmy zatem przekonani, że połączenie naszych sił zaowocuje zupełnie nową jakością na Angora24.pl – dodaje.
Miesięczna subskrypcja w cenie 20 zł
Większość tekstów publikowanych na stronie Angora24.pl schowanych będzie za paywallem. Aby można było je czytać konieczne będzie wykupienie dostępu – na miesiąc (w cenie 22 zł), kwartał (w cenie 60 zł; miesięcznie wychodzi 20 zł) lub na rok (235 zł; miesięcznie 19,59 zł).
Użytkownicy, którzy preferują tradycyjny wygląd Angory, korzystając z portalu Angora24.pl będą mogli zakupić bieżące i archiwalne numery gazety w wersji PDF. Wydawca Tygodnika Angora zdecydował również, że równolegle z nowym portalem Angora24.pl funkcjonować będzie dotychczasowa strona Angora.com.pl, na której można kupić elektroniczne wydania Angory, jak również skorzystać ze wszystkich opcji oferowanych internautom do tej pory.
– Portal jest odpowiedzią na zapotrzebowanie czytelników, którzy od dłuższego czasu to postulowali – informuje Mirosław Kuliś, twórca i wydawca „Angory”. – Tygodnik zawsze dbał o to, by być jak najbardziej aktualnym, więc sądzę, że w internecie ten walor też osiągniemy – dodaje.
„Tygodnik Angora” na rynku od 23 lat
„Tygodnik Angora” ukazuje się od 1990 roku. Średnia sprzedaż tygodniowa w 2022 roku wyniosła 166 783 tys. egz. Redakcja zamieszcza przedruki najciekawszych tekstów opublikowanych w polskich i światowych mediach, jak również materiały własne.