Wśród nowych dostępnych w ofercie dystrybutora tytułów znalazły się także m.in. „Świat Wiedzy”, „To My Kibice”, „Mam Ogród”, „Świat Kobiety”, „Skarpa Warszawska”, „Kurier Ostrowski”, „Zdrowie i Życie”, „Burda”, „Runner’s World”, „Wędkarstwo 360” oraz wydania specjalne „Elle”, „Gali”, „Wprost” i „Tygodnika do Rzeczy”.
– Skupiliśmy nasze działania marketingowe na popularyzacji treści cyfrowych w czasie epidemii. Dostrzegamy szansę dla prowadzonej przez nas działalności w dynamicznie rosnącym u konsumentów zainteresowaniu zakupami zdalnymi, jak również wśród samych wydawców, którzy chętniej niż zwykle wprowadzają swoje tytuły do naszej dystrybucji – mówi „Presserwisowi” Łukasz Piela, prezes E-Kiosku.
W ofercie dystrybutora znalazły się m.in. tytuły Wydawnictwa Bauer (m.in. „Twój Styl”, „Pani”, „Świat Kobiety” czy „CD-Action”). – To odpowiedź na oczekiwania naszych czytelników, którzy w czasie koronawirusa i izolacji w domu zgłaszali nam taką potrzebę. Rozumiemy, że pandemia przesuwa wszystkich konsumentów do zakupów internetowych i choć nie jest to podstawowy kanał sprzedaży naszych magazynów, czujemy, że zapotrzebowanie na ten typ prasy będzie rosło. Zainteresowanie naszą nową ofertą jest duże. A wyniki ocenimy za kilka miesięcy – mówi Piotr Ludwicki, szef kolportażu Bauera.
Wydawcy zbyt długo zwlekali
Paweł Nowacki, niezależny konsultant rozwiązań dla wydawców i e-commerce (Digitalflow.pl), uważa, że niektórzy wydawcy zbyt późno zdecydowali się na wejście do online. – Dla kogoś, kto nie miał wcześniej przetestowanych tych kanałów, to może mieć pozytywne efekty, ale nie wiadomo, jak długo utrzymają się trendy, jeśli chodzi o takie, a nie inne zachowanie użytkowników. Naturalne jest, że część wydawców będzie korzystała z różnych platform, zwłaszcza ci, którzy nie mają dużego zasięgu, np. wydawcy treści lifestylowych – mówi.
E-Kiosk SA skupia w jednym miejscu katalog e-prasy, e-booków i audiobooków. Spółka należy do Grupy Gremi Media SA.