Piotr Zieliński był wydawcą weekendowych programów „Dzień dobry TVN”. Pracował z Kingą Rusin, Piotrem Kraśką, Magdą Mołek i Marcinem Mellerem. Z Grupą TVN związany był od 2008 roku. Doświadczenie zdobywał przy wielu produkcjach TVN, m.in. reality show „Surowi rodzice”, Między kuchnią a salonem” w którym był scenarzystą, czy akcji specjalnej „Zwykły bohater” (zastępca szefa redakcji).
Był jednym z pomysłodawców i współautorów dwóch platform telewizyjnych: Onet.TV dla portalu Onet.pl i TV.rp.pl dla dziennika „Rzeczpospolita”. Przygotowywał filmy edukacyjno-informacyjne dla Ministerstwa Edukacji Narodowej i Ministerstwa Spraw Zagranicznych. Jako dziennikarz współpracuje z „MaleMen”.
Piotr Zieliński odchodzi do MediaLeaders
Zieliński skupi się na rozwoju startupu #MediaLeaders – platformy szkoleniowej dla agencji PR, specjalistów ds. komunikacji, osób zainteresowanych tematyką medialną. – Początkowo była to idea bezpłatnych szkoleń medialnych, ale duże zainteresowanie taką formą edukacji nt. rynku mediów spowodowało, że chcę szerzej rozwijać ten projekt – informuje Piotr Zieliński. Szkolenia będą prowadzone przez czynnych dziennikarzy, redaktorów, scenarzystów i producentów.
Platforma zadebiutuje na rynku we wrześniu, częściowo będzie działać pro bono, wspierając organizacje pozarządowe.
Według danych Nielsen Audience Measurement w pierwszej połowie br. „Dzień dobry TVN” oglądało średnio, 600 679 widzów, co dawało 9,9 proc. udziału w rynku oglądalności, o 0,88 pkt proc. mniej niż rok wcześniej.
Z kolei TVN miał w minionym półroczu średnią oglądalność minutową wynoszącą 558 494 widzów i 8,56 proc. udziału w rynku oglądalności, po spadku o 0,77 pkt proc. w skali roku.