– Jej zadaniem będzie przedstawienie wizji rozwoju i uatrakcyjnienia tego kanału, podobnie jak miało to miejsce w przypadku jej działań przy „Pytaniu na śniadanie” – informuje biuro prasowe telewizji. Funkcję pełnomocnika zarządu objęła 18 lipca. Katarzyna Adamiak-Sroczyńska pozostaje również producentem nowych formatów rozrywkowych w TVP.
Jak informowaliśmy, Adamiak-Sroczyńska przestała być producentką i szefową „Pytania na śniadanie”, którym kierowała od lutego 2017 roku. – Program „Pytanie na śniadanie” odniósł sukces i udowodnił, że skutecznie może rywalizować z konkurencją – stwierdza biuro prasowe TVP. Spółka informuje, że „nowym producentem programu zostanie osoba, która miała doświadczenie przy realizacji formatów rozrywkowych i zagwarantuje dalszy rozwój programu”.
Do końca czerwca 2019 roku Katarzyna Adamiak-Sroczyńska pełniła również obowiązki dyrektora agencji kreacji oprawy i reklamy oraz agencji kreacji rozrywki.
TVP Rozrywka nadaje od 2013 roku. Kanał jest dostępny w sieciach kablowych, platformach satelitarnych i w ramach ósmego multipleksu naziemnej telewizji cyfrowej. W pierwszym półroczu miał 0,47 proc. udziału w rynku (dane Nielsen Audience Measurement). W strukturze TVP podlega Annie Cyzowskiej, dyrektor agencji kreacji rozrywki i oprawy.
Katarzyna Adamiak-Sroczyńska od sierpnia do listopada 2015 roku była dyrektorem biura prasowego Kancelarii Prezydenta RP Andrzeja Dudy. Jest współzałożycielką internetowego Radia Wnet, była specjalistką ds. PR radiowej Trójki. Pracowała również jako dziennikarka m.in. „Życia” i „Metra”.