TVP Info pokazuje „#Jedziemy” od poniedziałku do czwartku między 7.12 a 7.50, począwszy od 24 czerwca. Dotychczas najwięcej widzów – 307,3 tys. – przyciągnęło wydanie z 9 lipca.
Po czterech tygodniach emisji kanał w trakcie programu „#Jedziemy” ma średnio 8,12 proc. udziału w rynku – mniej niż TVN 24 (13,61 proc., pokazuje m.in. „Rozmowę Piaseckiego”), ale więcej od Polsat News (2,75 proc.). W grupie komercyjnej udział TVP Info jest niższy i wynosi 4,6 proc. (TVN 24 ma 7,54 proc., a Polsat News – 1,66 proc.).
W analogicznym okresie rok wcześniej TVP Info śledziło w tym czasie średnio 155,1 tys. widzów, co przekładało się na 5,93 proc. udziału w rynku (2,81 proc. w grupie komercyjnej).
Michał Rachoń od 8 do 8.15 prowadzi również dodatkową część programu „#Jedziemy dalej”, którą po czterech tygodniach śledzi średnio 248 tys. widzów.
Dane: Nielsen Audience Measurement.