Tomasz Kammel z nowym kanałem na LinkedIN, wydał książkę o technikach prezentacji „Moc w gębie”

Tomasz Kammel

Prezenter i dziennikarz, który reklamuje się jako mówca, showman i inspirator założył nowy kanał na LinkedIN, w którym ma zamiar opowiadać o technikach wystąpień biznesowych.- To nowa idea. Nazwałem ją „KammIn na dwa oddechy”. Tyle mniej więcej potrzeba, żeby obejrzeć film, a w nim podpowiedź dotyczącą wystąpień publicznych lub szeroko pojętej komunikacji międzyludzkiej – mówi Tomasz Kammel w rozmowie z Wirtualnemedia.pl.

Pierwszy odcinek na nowym kanale Tomasza Kammela poświęcony jest prezentacji niewerbalnej – dziennikarz skupia się na problemie gestykulacji w czasie rozmowy. Nowe filmy mają ukazywać się na platformie regularnie, co tydzień.

Platforma LinkedIN jest miejscem, które skupia osoby ze względu na ich zawodowe doświadczenie i zainteresowania. Tomasz Kammel na co dzień prowadzi nie tylko gale i wydarzenia, ale również szkoli ludzi ze świata biznesu i radzi im, jak mają prezentować się podczas przemówień czy występów w mediach.

Na pytanie, czy zatem nowy kanał ma być pomysłem na dotarcie do szerszego grona klientów biznesowych, Tomasz Kammel odpowiedział: – Jeśli tak się stanie, będę zadowolony. Jednak główny powód jest inny. Zainspirowali mnie mówcy występujący publicznie na konferencjach, galach, sympozjach czy prezentacjach, w których uczestniczę. Nie raz, nie dwa widzę, że prosta techniczna podpowiedź, dotycząca emisji głosu, albo mowy ciała mogłaby wzmocnić świetnie przygotowane merytoryczne wystąpienie. Dlatego powstał KammIn – stwierdził prezenter w rozmowie z Wirtualnemedia.pl.

„Kammel Czanel” ma 137 tys. subskrybentów

Tomasz Kammel prowadzi także swój kanał na YouTubie „Kammel Czanel”, na którym porusza tematy z zakresu komunikacji werbalnej, niewerbalnej, prezentowania się na scenie czy prawidłowej wymowy. Subskrybuje go 137 tys. osób.

W rozmowie z nami podkreśla, że nowy kanał na LinkedIN nie zastąpi „Kammel Czanel”, ale będzie jedynie jego uzupełnieniem. –

Kammel Czanel zostaje. Świetnie się rozwija, więc byłoby nierozsądnie rezygnować z rozpędzonej machiny z niemal 140 tysiącami subskrybentów. To jest poważne zobowiązanie. Myślę, że KammIn i Kammel Czanel będą się ciekawie uzupełniać – uważa prezenter.

Swoje filmy Tomasz Kammel przygotowuje albo sam, albo we współpracy z Michałem Wilczkiem, który odpowiada za pion techniczny i realizację video.

– Za merytorykę odpowiadam ja. Jednak w sytuacjach wyjątkowych, a teraz taką mamy, współpracujemy z wydawnictwem Altenberg, które wydało moją najnowszą książkę „Moc w gębie”. Rozpoczynam jej promocję na moich kanałach, co oznacza, że wszystko musi być ze sobą skoordynowane. Stąd ścisła współpraca z Altenbergiem – dodaje.

Nowa książka Tomasza Kammela

17 października br. miała miejsce premiera nowej książki Tomasza Kammela – „Moc w gębie”. Książka ma być poradnikiem tego „jak gadać, aby się dogadać” i być przydatna w codziennych sytuacjach, ale i dla mówców czy ludzi mediów, którzy chcą poznać tajniki prezentacji i autoprezentacji. Ma być to również poradnik dla każdego, kto chce być bardziej świadomy swojego ciała podczas rozmów i chce nauczyć się świadomego gestykulowania oraz mimiki.

– Tomasz stwierdził, że nie ma sensu „kisić” w sobie całego doświadczenia i wiedzy, którą zgromadził przez kilkadziesiąt lat scenicznych i telewizyjnych występów. Sam podkreśla to, że większość ludzi to naprawdę dobrzy mówcy, którzy potrzebują jedynie delikatnego pokierowania w dobrą stronę i poznania kilku sztuczek komunikacyjnych dla pełnego sukcesu. Bo każdy może, a nawet powinien mieć moc w gębie – na scenie, ulicy, w biurze – przekazał Wirtualnemedia.pl Andrzej Kotarski z wydawnictwa Altenberg.

Książka liczy 304 strony. Można ją kupić w cenie 49,90 zł za pośrednictwem strony tomasz.altenberg.pl (książki nie ma i nie będzie dostępna w innych księgarniach). Pierwsze 5 tys. zamówionych egzemplarzy czytelnicy otrzymają z autografem Tomasza Kammela, zamówienia do 14 listopada br. są wysyłane darmową przesyłką kurierską. Dodatkowo każdy sprzedany egzemplarz książki „Moc w gębie” funduje jeden obiad w ramach akcji dożywiania dzieci „Pajacyk”.

Tomasz Kammel – we współpracy z wydawnictwem Altenberg – nie planuje obecnie spotkań autorskich w związku z publikacją.

21 lat w TVP

Tomasz Kammel jest jednym z czołowych prowadzących programy rozrywkowe, festiwale oraz wydarzenia transmitowane w Telewizji Polskiej. Oprócz licznych imprez, na co dzień prowadzi „Pytanie na Śniadanie”. Był także jednym z gospodarzy „Kocham Cię, Polsko!”, gdzie drużyna pod jego wodzą walczyła przeciwko drużynie Antoniego Królikowskiego. Kammel z TVP jest związany, z krótką przerwą, od 21 lat.