Agora zachęca młodych do głosowania w wyborcach samorządowych kampanią „Mój pierwszy raz”

„Gazeta Wyborcza” i Wyborcza.pl hasłem „Mój pierwszy raz” będą aktywizować osoby, które w tym roku po raz pierwszy mogą wziąć udział w wyborach samorządowych. W ramach kampanii przygotowano też specjalną ofertę prenumeraty cyfrowej dla osób w wieku 18-22 lata wraz z lokalnym newsletterem Wyborcza.pl.

W ramach kampanii „Mój pierwszy raz”, 21 września na łamach 20 lokalnych magazynów „Gazety Wyborczej” ukazały się teksty, których bohaterami są młodzi ludzie mogący po raz pierwszy w swoim dorosłym życiu skorzystać z prawa do głosowania w jesiennych wyborach samorządowych.

Podsumowanie ich głosów i raport o czołowej dziesiątce polskich miastach najbardziej przyjaznych młodym osobom można znaleźć w artykule inaugurującym kampanię, dostępnym na stronie internetowej „GW”. Redakcja dziennika będzie zachęcać młodych ludzi do udziału w wyborach i skorzystania ze swojego prawa do głosowania. W sekcji „Wybory” na Wyborcza.pl dostępne będą teksty redakcji o kampanii samorządowej, w tym wyniki sondaży, sylwetki kandydatów i poradniki dla głosujących

Oferta specjalna – prenumerata dla młodych

– Dodatkowo, aby ułatwić młodym osobom podjęcie pierwszej decyzji w wyborach, zespół dziennika przygotował dla nich specjalną, bezpłatną prenumeratę cyfrową „Wyborczej. Nowi subskrybenci „Gazety Wyborczej” będą dodatkowo otrzymywać codzienny newsletter lokalny, przygotowany przez jedną z 20 redakcji „Gazety Wyborczej – mówi Jerzy Wójcik, wydawca „Gazety Wyborczej”.

Oferta ważna jest do końca listopada. Kampanię wspiera autopromocja na łamach dziennika i na Wyborcza.pl oraz w mediach społecznościowych. Działania przygotował i zaplanował dział promocji „Gazety Wyborczej”.