„Super Express” z nową stroną internetową

„Super Express” (ZPR Media) zmienił wygląd strony internetowej Se.pl. Według wydawcy, witryna łączy teraz potencjał gazety drukowanej z newsowym charakterem treści online.

Nowa strona główna serwisu „Super Expressu” nawiązuje graficznie do pierwszej strony gazety drukowanej. Pojawiają się na niej duże grafiki. Artykuły z wydania papierowego poszerzone są o dodatkowe zdjęcia, wideo, wypowiedzi bohaterów. Przebudowano także wersję mobilną serwisu.

Główne działy nowej witryny „Super Expressu” to: Wiadomości, Rozrywka, Superbiznes, Sport, Auto, Gotowanie, Seriale oraz Styl życia.

„Łączymy oryginalne treści, z jakich znany jest Super Express, z ogromnym potencjałem portalu odnotowującego regularne wzrosty liczby odsłon i użytkowników” – wyjaśnia Bartłomiej Łęczek, redaktor naczelny Se.pl.

Zmieniono również strukturę organizacyjną redakcji. Wydawcy papierowego i internetowego wydania „Super Expressu” ściśle ze sobą współpracują. Każdy dziennikarz tworzy treści zarówno do gazety, jak i na stronę.

Serwis Se.pl w kwietniu 2018 roku odwiedziło 6 mln użytkowników, którzy wygenerowali łącznie 39,2 mln odsłon.

Strona „Super Expressu” powstała w 1995 roku i – jak przypomina wydawca – jest jedną z najdłużej działających witryn prasowych w Polsce.