W minutowym spocie występuje Kuba Wojewódzki, który siedzi na fotelu i opowiada o swoim talk-show. Program „Kuba Wojewódzki” od 2006 roku emitowany jest na antenie TVN, a wcześniej w latach 2002-2006 pokazywała go Telewizja Polsat. – Zostałem bezczelnie kupiony za duże pieniądze i, szczerze mówiąc, zgodziłem się – opowiada showman.
– Uzgodniliśmy (z Edwardem Miszczakiem – red.), że TVN nie chce innego programu, nie chce mnie innego, nie chce innego formatu, tylko chce taki program jak został wymyślony, czyli program, który ma przysparzać kłopotów – opisuje Kuba Wojewódzki.
Wojewódzki dodaje, że „czuje się doceniany” kiedy jest wyrzucany z telewizji. – Wtedy czuję, że znalazłem tę granicę, której nikt inny nie przekraczał. Moją dewizą telewizyjną było zawsze pytanie: jak daleko można się posunąć za daleko? Parę razy się udało, parę razy bolało, były nawet solidne kary. Ale myślę, że jesteśmy tego warci. Bo chcemy więcej – konkluduje.
Stacja emituje także podobny spot z udziałem Marcina Prokopa, który z nadawcą związany jest od września 2007 roku (w parze z Dorotą Wellmann prowadzi „Dzień dobry TVN”). Był gospodarzem m.in. programu rozrywkowego „Masz minutę”.
Spoty zostały przygotowane przez dział autopromocji TVN. To część kampanii wizerunkowej z okazji 20-lecia istnienia firmy. Prawdopodobnie w podobnych materiałach wystąpią inne gwiazdy TVN.
Kampania pod hasłem „Chcemy więcej” prowadzona jest od sierpnia.