Interia uruchomiła stronę Pomagam.interia.pl, na której można dokonywać wpłat pieniędzy na WOŚP. Ponadto portal będzie w niedzielę 15 stycznia br. prowadzić relacje ze sztabów Orkiestry i pokazywać licznik z aktualnie zebraną kwotą.
Partnerem medialnym akcji Jurka Owsiaka jest też Edipresse Polska. W siedzibie wydawnictwa w Warszawie powstanie sztab Orkiestry, w którym będą działać m.in. Anna Dereszowska, Edyta Herbuś, Ada Fijał, Katarzyna Zielińska. Pokieruje nim Magda Klimkowska, redaktor naczelna serwisu Polki.pl.
Antyradio, partner medialny WOŚP od 2011 roku, całą niedzielną ramówkę podporządkuje finałowi akcji. Na antenie pojawią się goście muzyczni związani z Orkiestrą, relacje specjalnych wysłanników Antyradia w całej Polsce, przez cały dzień na antenie będzie licytowane serduszko nr 16.
Partnerem medialnym jest również „Gazeta Wyborcza”, która w ośmiu miastach prowadzi zbiórkę – skarbonki ustawiono w redakcjach w Łodzi, Olsztynie, Płocku, Toruniu, Trójmieście, Warszawie i Wrocławiu oraz w dwóch kinach Helios w Rzeszowie. Radio Złote Przeboje przekazuje WOŚP 1000 zł za każde 1000 polubień profilu na Facebooku.
Kino Polska Muzyka jako patron medialny akcji przez cały 2016 rok premierowo prezentowało koncerty z Przystanku Woodstock.
W finał angażują się też media, które nie są patronem medialnym akcji. Wywiady z Jurkiem Owsiakiem pojawiły się ostatnio m.in. w dzienniku „Fakt” i telewizji WP. Zbiórki relacjonować będą m.in. RMF FM, magazyny Wydawnictwa Bauer, WP, Grupa Onet-RASP i Tok FM. Magazyn „Joy” (Marquard Media Publishing) ma na okładce lutowego numeru serduszko WOŚP, a część zysków z jego sprzedaży zostanie przekazana na Orkiestrę.
Poza wydawcami i nadawcami w organizację 25. finału WOŚP zaangażowały się też m.in.: Get Response – firma udostępniła swoje oprogramowanie do e-mail marketingu; Newton Media – prowadzi dla WOŚP monitoring mediów; agencja Fanpoint – wspiera Fundację WOŚP na Facebooku, udostępniając aplikacje, które pozwalają angażować społeczność skupioną wokół marek; Brand24; IndaHash; serwis Znanylekarz.pl.
Lipton dystrybuuje specjalną edycję herbaty Lipton Yellow Label z sercem WOŚP i nazwą „Jeloł!”, z której zyski będą wspierać fundację. MasterCard wpłaci na konto Fundacji darowiznę, której wysokość zależy od liczby wpisów z hashtagiem „#MastercardGrazWOSP” na Twitterze i Instagramie. MasterCard wraz z Bankiem Pekao wyposaży wolontariuszy w terminale do obsługi kart płatniczych. Z Fundacją współpracuje też PayU, udostępniając swoje systemy płatności do obsługi m.in. licytacji i SMSserwer.pl, który obsługuje płatne SMS-y premium i pomaga w komunikacji z wolontariuszami. Play przygotował natomiast teledysk, którego każde odtworzenie w internecie spowoduje zwiększenie wpłaty dokonanej przez operatora na rzecz WOŚP. Środowisko filmowe pod koordynacją PISF będzie licytować m.in. rekwizyty z serialu Canal+ „Belfer” i akredytację na Netia Off Camera.