Największym dziennikiem regionalnym pod względem sprzedaży pozostaje „Gazeta Pomorska”, której średnia w trzecim kwartale wyniosła 8036 egz. (spadek o 18,3 proc. w porównaniu z trzecim kwartałem 2024 roku). Na drugim miejscu jest „Dziennik Zachodni” ze średnią 5087 egz. (spadek o 17,4 proc.), a na trzecim „Głos Wielkopolski” – 4821 egz. (spadek o 18,86 proc.).
Dalej w zestawieniu są:
- „Nowiny” – 4018 egz. (spadek o 25,4 proc.),
- „Echo Dnia” – 3479 egz. (spadek o 15,7 proc.),
- „Głos – Dziennik Pomorza” – 3117 egz. (spadek o 24,1 proc.),
- „Dziennik Polski – 3069 egz. (spadek o 17,5 proc.),
- „Express Ilustrowany” – 2935 egz. (spadek o 18,7 proc.),
- „Polska Metropolia Warszawska” – 2902 egz. (spadek o 39,35 proc., głównie za sprawą zmniejszenia sprzedaży e-wydań z 1964 do 197),
- „Dziennik Łódzki” – 2874 egz. (spadek o 17,7 proc.),
- „Dziennik Bałtycki” – 2699 egz. (spadek o 25,9 proc.),
- „Gazeta Krakowska” – 2684 egz. (spadek o 32 proc.),
- „Gazeta Lubuska” – 2598 egz. (spadek o 19,9 proc.),
- „Nowości – Dziennik Toruński” – 2487 egz. (spadek o 12,1 proc.),
- „Gazeta Wrocławska” – 2214 egz. (spadek o 20,9 proc.),
- „Kurier Szczeciński” – 2131 egz. (spadek o 9,4 proc.),
- „Express Bydgoski” – 2045 egz. (spadek o 14,8 proc.),
- „Nowa Trybuna Opolska” – 2035 egz. (spadek o 24,6 proc.),
- „Kurier Lubelski” – 1609 egz. (spadek o 3,9 proc.),
- „Gazeta Współczesna” – 1108 egz. (spadek o 19,8 proc.)
- i „Kurier Poranny” – 1081 egz. (spadek o 15,7 proc.).
Wszystkie wymienione tytuły z wyjątkiem „Kuriera Szczecińskiego” (Kurier Szczeciński) należą do kontrolowanej przez Orlen grupy Polska Press.
W PBC nie są uwzględniane „Dziennik Wschodni” (Corner Media) i „Gazeta Olsztyńska/Dziennik Elbląski” (Galindia).