„Pytanie na śniadanie” ma nowego prowadzącego

Stworzy duet z Anną Popek

Kadr ze spotu „Pytania na śniadanie”

Aktor Robert Rozmus zostanie nowym współprowadzącym „Pytanie na śniadanie” w TVP2 – dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Ma prowadzić program w parze z Anną Popek. Debiut tego duetu nastąpi już w sobotę 12 sierpnia.

Skąd wybór Roberta Rozmusa? – Oboje prowadzili wspólnie jedną z wakacyjnych biesiad. Sprawdzili się i polubili, dobrze wypadają razem – słyszymy w TVP.

Robert Rozmus to aktor i prezenter. Znany jest jako Pan Rozi z Kabaretu Olgi Lipińskiej oraz członek grupy „Tercet czyli Kwartet”. Był gospodarzem programów „Dziewięciu wspaniałych” (Polsat), „Rodzina jak z nut” (TVP1) czy „Ja to znam!” (TVP1). Zagrał m.in. w takich serialach jak „Na dobre i na złe”, „Niania”, „Magda M.”, “Bulionerzy”, „Ojciec Mateusz” czy „Świat Według Kiepskich”. Był też uczestnikiem m.in. show “Twoja twarz brzmi znajomo” czy “Tańca z Gwiazdami”. Zajmuje się też dubbingiem.

Anna Popek od kwietnia znów w “Pytaniu na śniadanie”

Anna Popek wróciła do „Pytanie na śniadanie” w kwietniu br. Przez ostatnie miesiące pojawiała się głównie w parze z Tomaszem Wolnym, który prowadzi program na stałe z Idą Nowakowską, Popek towarzyszyli też inni prowadzący. TVP2 od tego czasu poszukiwała nowego partnera antenowego dla dziennikarki.

W najbliższym czasie „PNS” ma zadebiutować kolejny prowadzący, który stworzą parę z Małgorzatą Opczowska. Dotąd prowadziła ona program z Łukaszem Nowickim, który w czerwcu br. odszedł z programu. – Nie jest prawdą, jak czytam, że czekają na mnie nowe rozrywkowe projekty. Prawdą jest, że chcę więcej czasu poświęcić rodzinie, podcastowi „Z Nowickim Po Drodze” i teatrowi – tłumaczył wtedy Nowicki.

Kto prowadzi “Pytanie na śniadanie”?

Gospodarzami “PNŚ” są jeszcze trzy pary: Katarzyna Cichopek i Maciej Kurzajewski, Aleksander Sikora i Małgorzata Tomaszewska oraz Izabella Krzan i Tomasz Kammel. Magazyn nadawany jest w TVP2 codziennie o 7.30.

Średnia oglądalność „Pytania na śniadanie” w 2022 roku wyniosła 400 tys. osób przy 8,03 proc. udziału w rynku telewizyjnym w grupie 4+ – wynika z danych Nielsena. Program cieszył się większą popularnością niż konkurencyjne “Dzień dobry TVN”.