Od kwietnia Ringier Axel Springer Polska połączy redakcje Onet Lifestyle, Onet Kultura i Ofeminin. Na czele zespołu stanie Dominika Olszyna-Kniaź, dotychczasowa redaktorka naczelna Onet Lifestyle i Onet Kultura. Po stronie biznesu obszar wzmocni Joanna Szefler, która obejmie nowo utworzone stanowisko head of new business lifestyle. Karolina Kaja Gołuchowska, dotychczasowa redaktorka naczelna serwisu Ofeminin, obejmie nowe stanowisko creative content managera lifestyle.
Na poziomie produktów redakcyjnych serwisy nie zostaną połączone i każdy z nich będzie miał swoją osobną strategię wydawniczą – przekazał w komunikacie Ringier Axel Springer Polska.
– Nowa struktura redakcji pozwoli na szybsze reagowanie na potrzeby naszych użytkowników, ale także na świeże zdefiniowanie kategorii styl życia i kultura. W ostatnich latach wydarzyło się wiele zmian, które wpłynęły na media i widzimy ogromny potencjał w nowych obszarach tematycznych oraz kanałach dystrybucji – tłumaczy Dominika Olszyna-Kniaź, nowa redaktor naczelna Onet Lifestyle, Onet Kultura i Ofeminin.
– W grupie Ringier Axel Springer Polska 2022 rok okazał się wielkim sukcesem serwisów lifestyle’owych Badania, które prowadzimy na bieżąco na temat zmieniających się zachowań naszych użytkowników, pokazały nam ogromny potencjał tej kategorii. Zmiany pozwolą nam na stworzenie innowacyjnego segmentu tematycznego nie tylko dla odwiedzających nas użytkowniczek, ale także dla rynku – wyjaśnia Marta Badurek-Pietniczka, dyrektorka zarządzająca segmentu Onet.
W połączonej redakcji pojawią się także nowe role: Karolina Kaja Gołuchowska dotychczasowa redaktorka naczelna serwisu Ofeminin obejmie nowe stanowisko creative content managera lifestyle i będzie odpowiadać za kreatywne inicjatywy w całym segmencie. Ewa Raczyńska będzie odpowiedzialna za zespół wydawców, a Dominik Jedliński zostanie content growth managerem.
Joanna Szefler awansowała w Ringier Axel Springer Polska
Najpóźniej z początkiem czerwca 2023 r. do zespołu dołączy również Joanna Szefler, która obejmie nowo utworzone stanowisko head of new business segmentu lifestyle i zajmie się wsparciem monetyzacji oraz innowacyjnymi inicjatywami dla Onet Lifestyle, Onet Kultura, Ofeminin, Onet Podróże oraz Plejada.
Przez ostatnie 8 lat pracowała w Ringier Axel Springer Polska na stanowisku senior video leader i była odpowiedzialna za strategię sprzedażową oraz marketingową produktów wideo m.in marek Onet, Onet Kobieta, Vod.pl, Medonet oraz Onet Kultura i Business Insider.
Witryny o tematyce kobiecej w Onecie w grudniu 2022 roku Na Onecie (Ringier Axel Springer Polska) taki miały 6,99 mln odwiedzających, co dało 7 minut i 43 sekundy spędzone średnio przez każdą osobę i 23,57 proc. zasięgu – pokazują wyniki badania Mediapanel opracowane przez Wirtualnemedia.pl.