W Grupie naTemat Marta Walendzik będzie odpowiedzialna za strategię działania serwisów Grupy w obrębie szeroko pojętych social mediów i wdrożenie jej w życie.
– To już kolejna, i nie ostatnia, rekrutacja na strategiczne stanowisko, którą przeprowadziliśmy w ostatnim czasie. naTemat od zawsze było i jest szalenie mocne w angażowaniu czytelników w social mediach, ale doszliśmy do momentu, w którym chcemy zmienić nieco naszą obecność na tych platformach oraz pojawić się na poważnie tam, gdzie jeszcze nas nie ma – komentuje Michał Mańkowski, redaktor naczelny, dyrektor operacyjny i członek zarządu Grupy naTemat. –
Praca po stronie sociali z perspektywy wydawcy jest kosmicznie inna od tej znanej z obsługi marek czy agencji, dlatego taka rekrutacja nie jest łatwa. Tym bardziej cieszę się, że udało się nam znaleźć kandydatkę, która ma dokładnie takie kompetencje i doświadczenie, jakich potrzebowaliśmy – dodaje.
Poprzednio Marta Walendzik przez siedem lat związana była z Ringier Axel Springer Polska. Zaczynała w redakcji Newsweek.pl, a potem odpowiadała m.in. za media społecznościowe tygodnika „Newsweek Polska” oraz magazynów „Forbes” i „Forbes Women”.
Walendzik jest współzałożycielką kanału youtube’owego „7 metrów pod ziemią” i wykładowczynią we wrocławskim oddziale SWPS.
W ub.r. wydawca Grupy naTemat osiągnął wzrost skonsolidowanych przychodów sprzedażowych o 25 proc. do 12,1 mln zł i 2,5 mln zł zysku EBITDA. Zatrudnienie w firmie zwiększono o ok. 20 osób.