– Pokazujemy realne wyzwania, z którymi mierzą się nowocześni przedsiębiorcy. Dużo biznesowej praktyki dla planujących start oraz chcących wzbić się wyżej. Dla wszystkich, którzy chcą swoją firmę rozwijać w sposób przemyślany, nowoczesny i odpowiedzialny – czytamy w zapowiedzi „Firmamentu”.
Audycja będzie emitowana w Radiu 357 co drugi czwartek o godz. 15:00, potrwa godzinę. Jej partnerami są Szkoła główna Handlowa, serwis Mamstartup.pl i należący do Sebastiana Kulczyka program mentoringowy InCredibles skierowany m.in. do młodych przedsiębiorców.
Gospodarzami „Firmamentu” będą szef Radia 357 Paweł Sołtys oraz Jarosław Sroka, członek zarządu Kulczyk Holding odpowiadający m.in. za komunikację i marketing. Sroka jest związany z holdingiem od 14 lat, wcześniej jako dziennikarz pracował m.in. jako naczelny „Pulsu Biznesu” i „Newsweek Polska”.
Radio 357 zebrało 3,5 mln zł
Internetowe Radio 357, tworzone głównie przez byłych dziennikarz Trójki, stałą emisją zaczęło na początku stycznia. Od początku kwietnia jest nadawane z nowego, dużego studia, uruchomiono też platformę z podcastami dostępną dla wspierających je internautów.
W połowie kwietnia przekroczono kolejny cel zbiórki: 615 tys. zł comiesięcznych wpłat. Stacja zapowiedziała, że po osiągnięciu 660 tys. zł uruchomi ministudio koncertowe.
Obecnie Radio 357 wspiera na Patronite 31,3 tys. użytkowników, przekazali łącznie 4,03 mln zł, z czego 677 tys. zł to comiesięczne wpłaty. W połowie kwietnia do grupy wspólników spółki Radio 357 dołączyli dziennikarze stacji Michał Gąsiorowski i Krystian Hanke, a pod koniec kwietnia do zespołu stacji dołączył Michał Żakowski.
Radia 357 można słuchać bezpłatnie przez aplikację (Android i iOS), stronę internetową, agregatory stacji internetowych (m.in. OpenFM, WP Pilot, Patronite Audio, TuneIn, Replaio, MyTuner, MediaU).