– Nauczyciele, sędziowie, osoby LGBT, uchodźcy, samorządy, społecznicy. To tylko kilka grup społecznych, które boleśnie odczuwają szczucie i upokarzanie prowadzone przez obecną władzę. Jak podzieliła nas nienawiść? – czytamy w zapowiedzi dodatku „Cztery lata siania nienawiści”.
Nie podano jeszcze, ile będzie kosztować wydanie „Gazety Wyborczej” z tym dodatkiem.
Od października ub.r. z „Gazetą Wyborczą” ukazało się pięć dodatków z cyklu „Czarna księga PiS”. Tegoroczne dotyczyły systemu edukacji, katastrofy smoleńskiej i pedofilii w Kościele.
Według danych ZKDP w lipcu br. średnia sprzedaż ogółem „Gazety Wyborczej” wynosiła 78 907 egz., o 9,5 proc. mniej niż rok wcześniej.
Natomiast na koniec czerwca br. z prenumeraty cyfrowej „GW” korzystało 193 tys. użytkowników. W lipcu br. portal Wyborcza.pl miał 7,2 mln realnych użytkowników i 68,38 mln odsłon, a Wyborcza.biz – 955,7 tys. użytkowników i 1,85 mln odsłon (według badania Gemius/PBI).
W minionym półroczu wpływy Agory ze sprzedaży „Gazety Wyborczej” wzrosły w skali roku o 8,3 proc. do 48,3 mln zł, a z reklam w niej zmalały o 11,5 proc. do 34,7 mln zł.