Polska Press Grupa uruchamia Motofakty.pl w nowej odsłonie

Motofakty.pl w nowej odsłonie

Polska Press Grupa uruchomiła nową wersję serwisu motoryzacyjnego Motofakty.pl. To kolejny etap cyfrowej transformacji spółki, która po zakończeniu modernizacji serwisów regionalnych, rozwija swoje flagowe produkty tematyczne.

Nowe „Motofakty” to przede wszystkim odświeżony interfejs, uproszczona nawigacja oraz nowoczesna szata graficzna, która odpowiada najnowszym standardom technologicznym. Zmiany mają na celu nie tylko poprawę komfortu użytkowników, ale również lepszą ekspozycję treści redakcyjnych i większą przejrzystość serwisu.

To nie tylko zmiana wizualna, ale przede wszystkim jakościowa. Postawiliśmy na przejrzystość, prostszy dostęp do treści i promocję naszych autorów. Chcemy, by portal był jeszcze bardziej użyteczny dla kierowców, pasjonatów motoryzacji i wszystkich zainteresowanych rynkiem samochodowym” – mówi Aureliusz Mikos, redaktor naczelny serwisu.

W nowej wersji serwisu szczególny nacisk położono na jakość publikowanych materiałów. Redakcja stawia również na ekspertów motoryzacyjnych, których opinie i komentarze można znaleźć, m.in. w nowej zakładce „Subiektywnie o motoryzacji”. Portal wzbogacił się również o sekcję „Kalejdoskop Motofaktów” – przegląd aktualnych tematów z branży motoryzacyjnej w Polsce, Europie i na świecie. Ponadto serwis ma niezmiennie pozostać źródłem testów samochodów, porównań modeli, porad zakupowych oraz informacji o przepisach ruchu drogowego.

Za graficzne aspekty nowej wersji odpowiada Tomasz Bocheński – dyrektor artystyczny Polska Press Grupy, natomiast za przygotowanie technologiczne i koordynację projektu – Łukasz Zymer, dyrektor IT w spółce, wraz z zespołem.