
Narzędzie Magnuso Push Planner oparte na algorytmach sztucznej inteligencji analizuje treści i samodzielnie wybiera najistotniejsze z punktu widzenia subskrybenta artykuły, a następnie generuje krótkie komunikaty i rozsyła je do odbiorców.
„Narzędzie odciążające z rutynowych zadań”
System działa w czasie rzeczywistym, identyfikując najważniejsze informacje i reagując na aktualne wydarzenia.
„Dzięki temu rozwiązaniu redakcje Polska Press Grupy zyskują narzędzie, które odciąża je z rutynowych zadań związanych z dystrybucją treści, a tym samym daje więcej przestrzeni na tworzenie wartościowych i merytorycznych materiałów” – informuje w komunikacie prasowym Marek Twaróg, redaktor naczelny Polska Press Grupy.
Wdrożenie przeprowadziła Dorota Mroczkowska, managerka strategii data-driven. „Doświadczenie newsroomu włączyliśmy bezpośrednio w proces doskonalenia modelu, dzięki czemu redaktorzy mogą aktywnie korygować i rozwijać generowane treści, zamiast pozostawać biernymi odbiorcami technologii” – opisuje Mroczkowska.
Za implementację systemu odpowiadała wrocławska firma Magnuso, która zajmuje się dostarczaniem rozwiązań IT dla branży marketingowej i handlu.