„Nowa Trybuna Opolska” po raz pierwszy organizuje targi budowlane

Pierwotnie targi miały się odbyć w połowie września

Biuro reklamy i redakcja „Nowej Trybuny Opolskiej” (Polska Press) po raz pierwszy zorganizowały targi budowlane. – Dziś wydawnictwo prasowe musi rozwijać swoją działalność. Sam druk i sprzedaż gazet nie wystarczy – mówi Tomasz Kapica, redaktor naczelny „NTO”.

Targi Dom/Energia/Ogród w Opolu rozpoczynają się dziś (piątek) i potrwają do niedzieli. Bierze w nich udział ponad 40 wystawców. Dziennik zorganizował imprezę siłami biura reklamy i redakcji. Wcześniej miał doświadczenie w mniejszych eventach.

Jak mówi redaktor naczelny Tomasz Kapica, nie jest to impreza wyłącznie wystawiennicza, ale także forum wymiany myśli. – Chcieliśmy pogodzić komercyjne oczekiwania wystawców z oczekiwaniami klientów. Stąd pomysł na targi obudowane debatami o tym, jak budować, gdzie budować i z czego budować – tłumaczy.

„NTO” przy promocji imprezy wykorzystuje swoje zasięgi na Opolszczyźnie.

Targi budowlane były najpierw planowane na wrześniowy weekend, kiedy na region spadła powódź. – Odwołaliśmy imprezę. Ani nam, ani naszym partnerom nie zależało na kojarzeniu targów z powodzią. Przesunęliśmy je o trzy tygodnie – mówi Kapica.