Miłosz Wiatrowski-Bujacz dołączył do działu Nowe Trendy, zajmującego się tworzeniem kreatywnych, niestandardowych treści oraz eksperymentowaniem z dziennikarskimi formami.
– Cieszę się, że wideopodcast „Co to będzie”, który tworzymy wspólnie z Martą Nowak, spodobał się słuchaczom i czytelnikom. Chcemy go dalej rozwijać i proponować im jeszcze więcej ciekawych, aktualnych i – co ważne – sprawdzonych treści. Na tym chcę się przede wszystkim skupić – mówi Miłosz Wiatrowski-Bujacz.
„Co to będzie” także o wydarzeniach w USA
W redakcji Gazeta.pl Miłosz Wiatrowski-Bujacz będzie zajmował się nie tylko dalszym rozwojem wideopodcastu „Co to będzie”, ale także przygotowywał materiały na tematy zagraniczne i gospodarcze.
Wideopodcast „Co to będzie” zadebiutował w lutym 2024 r. Od września jego twórcy zbierają również najważniejsze informacje, komentarze i analizy na temat kampanii wyborczej w USA i dzielą się nimi w każdy piątek w specjalnej odsłonie wideocastu „Co to będzie w Ameryce”, przybliżając słuchaczom i czytelnikom zawiłości amerykańskiej kampanii wyborczej.
Miłosz Wiatrowski-Bujacz jest ekonomistą, historykiem, politologiem i doktorantem na wydziale historii Uniwersytetu Yale.