W spocie TVP Info występują osoby z grup społecznych, których dotyczyły najmocniej komentowane przekazy propagandowe z programów informacyjnych i publicystycznych Telewizji Polskiej w latach 2016-2023. Przypominane są m.in. stwierdzenia dotyczące protestujących nauczycieli, lekarzy rezydentów, rolników, kobiet (przeciw zaostrzeniu przepisów o aborcji), sędziów, mniejszości seksualnych i Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.
Pojawia się także mężczyzna w tradycyjnym stroju bawarskim, żeby pokazać chwyty propagandowe stosowane wielokrotnie wobec Donalda Tuska: przytaczanie jego słów „für Deutschland”, przedstawianie z celownikiem kadru na twarzy oraz z podkręconą jaskrawością dającą efekt czerwieni na twarzy i na tle fragmentów logo Platformy Obywatelskiej mogących kojarzyć się z rogami.
Spot podkreśla, że to już przeszłość, a w jego ostatniej części występują czołowi dziennikarze TVP Info i „19.30”. Hasło „TVP Info – włącz się na nowo!” wypowiada Joanna Dunikowska-Paź.
– Nowe studio, logotyp i oprawa TVP Info to nie tylko zmiana wizualna, ale przede wszystkim symbol nowego początku. Naszym celem jest odbudowywanie zaufania wśród widzów i budowa oferty programowej dla tych, którzy szukają pełnego obrazu rzeczywistości. Hasło „TVP Info – włącz się na nowo” to nie tylko slogan, ale też zaproszenie do stacji telewizyjnej, która przez lata utraciła zaufanie Polaków – mówi w komunikacie Grzegorz Sajór, dyrektor Telewizyjnej Agencji Informacyjnej.
Kampania pod hasłem „TVP Info – włącz się na nowo!” obejmie kanały TVP, radio, nośniki reklamy zewnętrznej oraz internet. Telewizja Polska przygotowała kampanię we własnym zakresie.
W drugiej połowie sierpnia rozpoczęła się wizerunkowa kampania reklamowa programu „19.30”, pod hasłem „Codziennie nowe wiadomości”. Jej twarzą jest Joanna Dunikowska-Paź.
Natomiast kampania całej nowej oferty programowej Telewizji Polskiej jest oparta na sloganie „Poznajmy się na nowo!” i piosence „Od nowa” Kwiatu Jabłoni.