Maleje widownia telewizji informacyjnych relacjonujących powódź

Republika w sobotę miała średnio minutowo 278 tys. widzów, w niedzielę – 282 tys., w poniedziałek – 299 tys., we wtorek – 287 tys., a w środę – 254 tys.

Średnia dzienna minutowa oglądalność kanałów informacyjnych, które w mijającym tygodniu relacjonowały głównie powódź w południowo-zachodniej Polsce, stopniowo spada.

TVN 24 miał w sobotę średnio minutowo 454 tys. widzów, w niedzielę – 655 tys., w poniedziałek 519 tys., we wtorek – 436 tys., a w środę – 387 tys. Średni dzienny udział w grupie ogólnej 4+ w tych dniach to odpowiednio: 7,48 proc., 9,58 proc., 9,86 proc., 8,83 proc. i 8,12 proc.

Republika w sobotę miała średnio minutowo 278 tys. widzów, w niedzielę – 282 tys., w poniedziałek – 299 tys., we wtorek – 287 tys., a w środę – 254 tys. Średni dzienny udział w grupie ogólnej 4+ w tych dniach to kolejno: 4,57 proc., 4,12 proc., 5,68 proc., 5,82 proc. i 5,33 proc.

TVP Info w sobotę notował średnio minutowo 230 tys. widzów, w niedzielę – 361 tys., w poniedziałek – 257 tys., we wtorek – 195 tys., a w środę – 196 tys. Średni dzienny udział w grupie ogólnej 4+ w tych dniach to: 3,78 proc., 5,27 proc., 4,90 proc., 3,96 proc. i 4,12 proc.

W przypadku Polsat News w sobotę średnia minutowa oglądalność to 140 tys. widzów, w niedzielę – 233 tys., w poniedziałek – 168 tys., wtorek – 119 tys., a w środę – 113 tys. Średni udział w grupie ogólnej 4+ kolejno w tych dniach to: 2,31 proc., 3,40 proc., 3,19 proc., 2,41 proc. i 2,37 proc.

Wydarzenia 24 w sobotę miały średnią minutową oglądalność 93 tys. widzów, w niedzielę – 114 tys., w poniedziałek – 92 tys., we wtorek – 75 tys. i w środę – 76 tys. Średni udział w grupie ogólnej 4+ to kolejno: 1,54 proc., 1,67 proc., 1,75 proc., 1,53 proc. i 1,58 proc.

Stacja wPolsce24 w sobotę miała średnią minutową oglądalność 42 tys. widzów, w niedzielę – 48 tys., w poniedziałek – 49 tys., we wtorek – 45 tys., a w środę – 41 tys. Średni dzienny udział w grupie ogólnej 4+ w tych dniach to: 0,69 proc., 0,70 proc., 0,93 proc., 0,91 proc. i 0,87 proc.

Dane: Nielsen Media.