Telewizja Polsat i Fundacja Polsat organizują specjalny blok reklamowy „Reklama na ratunek. Wspólnie dla powodzian!” z którego dochód zostanie przeznaczony na cele osób dotkniętych powodzią. Zostanie on wyemitowany w sobotę 21 września o godz. 18:40 w Polsacie tuż przed „Wydarzeniami” Założenie jest identyczne jak w przypadku Mikołajkowego Bloku Reklamowego – im więcej widzów będzie przed telewizorami, tym więcej pieniędzy zostanie zebranych dla poszkodowanych.
Dodatkowo widzowie mogą wysyłać BLIKa z dowolną kwotą lub SMS na wskazane numery. Ponadto na stronie Fundacji Polsat została uruchomiona zbiórka na której konto można przekazać każdą kwotę. Każda złotówka trafi do najbardziej potrzebujących, którzy ucierpieli w starciu z niszczycielskim żywiołem.
Wiele lat doświadczenia
Telewizja Polsat i Fundacja Polsat posiadają wieloletnią tradycję wspólnego pomagania, m.in. zorganizowano 20 edycji Mikołajkowego Bloku Reklamowego, ale także specjalny blok reklamowy w trakcie pandemii czy działania wspierające Ukrainę i uchodźców z niej, którzy znaleźli schronienie w Polsce. W sumie na walkę z pandemią Grupa Polsat Plus przeznaczyła ok.50 mln zł, a kolejne kilkadziesiąt mln zł na pomoc Ukrainie i jej obywatelom. Fundacja Polsat od początku działalności pomogła 44 555 dzieciom, wsparła 2707 placówek i przekazała ponad 312 mln zł.