Radio ZET, którego Fundacja już wielokrotnie prowadziła akcje pomocowe (w tym przy powodzi w 2010 r. oraz po wybuchu wojny w Ukrainie w 2022 r.), prowadzi zbiórkę internetową oraz kampanię, w której słuchacze mogą wysyłać charytatywne SMS-y. Do udziału w tej akcji kierują też swoich czytelników i czytelniczki “Wyborcza” oraz Gazeta.pl. W akcję włączył się również AMS, który na swoich nośnikach cyfrowych w całym kraju emituje specjalne plansze promujące zbiórkę, w tym kod QR, który przekierowuje na stronę Fundacji Radia ZET. Specjalne spoty reklamowe zachęcające do wpłat na rzecz osób potrzebujących są również emitowane przez wszystkie stacje radiowe Grupy Eurozet. Do kampanii włączyła się także sieć kin Helios oraz NEXT Film, które udostępniają informacje o zbiórce we wszystkich dostępnych kanałach komunikacji.
“Fundacja Radia ZET już wielokrotnie prowadziła zbiórki charytatywne i posiada doświadczenie w prowadzeniu szybkich, skutecznych akcji pomocowych. Tym razem do działań kampanijnych włączyły się wszystkie media Grupy Agory. Na pokładzie, oprócz radia, mamy ogólnopolski dziennik, portal horyzontalny, reklamę zewnętrzną, kina. Dzięki temu mamy szansę dotrzeć do większej liczby osób, zebrać większe środki, a w konsekwencji zorganizować długofalową pomoc dla poszkodowanych w powodzi” – mówi Anna Marucha, dyrektorka komunikacji Grupy Agora.
Do zbiórki Fundacji Radia ZET słuchacze i czytelnicy mogą włączyć się poprzez wysłanie SMS pod wskazany numer, udział w zbiórce internetowej na stronie Fundacji lub dokonując bezpośredniej wpłaty na jej konto.