Bauer odświeża „Przyjaciółkę”

Więcej stron i nowe rubryki

W czwartek 12 września w sprzedaży ukazało się najnowsze wydanie dwutygodnika „Przyjaciółka” (Wydawnictwo Bauer) w odświeżonej formule. Poradnikowy magazyn dla kobiet liczy teraz więcej stron i zyskał nowe rubryki.

Nowa „Przyjaciółka” liczy teraz 48 stron, a nie jak dotychczas, 40. Rozrósł się dział z krzyżówkami panoramicznymi (teraz to aż 4 strony), a rubryka „Giełda porad” została rozszerzona o tematykę dotyczącą uprawy roślin zielonych, co jak podkreśla w komunikacie prasowym Wydawnictwo Bauer, jest „uzupełnieniem zagadnień związanych z domem – najbliższym otoczeniem czytelniczek magazynu”.

Odpowiedzią na ich potrzeby jest też rubryka „Podróże”, która od wrześniowego wydania na stałe zagości w „Przyjaciółce”. To efekt badań etnograficznych wykonanych na zlecenie wydawnictwa, które pokazały, że czytelniczki chętnie czytają na temat ciekawych i polecanych zakątków Polski i świata. Nowością są też opowiadania, które będą uzupełniać od tej pory publikowane w magazynie – także w większej niż dotychczas liczbie – reportaże.

Nowa „Przyjaciółka” dostępna jest w sprzedaży w dwóch wersjach: podstawowej w cenie 3,79 zł i z książeczką kulinarną w cenie 4,79 zł. Nakład wrześniowego wydania „Przyjaciółki” nr 19/2024 wyniesie 150 tys. egzemplarzy.

Jak podaje Bauer, sprzedaż wydań “Przyjaciółki” wynosi nieco ponad 86 tys. egzemplarzy, które docierają do grona prawie 486 tys. czytelników.

O dwutygodniku “Przyjaciółka” „Przyjaciółka” to jeden z najstarszych magazynów poradnikowych ukazujący się na polskim rynku od 1948 roku. Poza szerokim działem porad z zakresu zdrowia, gotowania, psychologii czy prawa na łamach dwutygodnika znajdziemy także reportaże i wzruszające historie czytelniczek.