Czerwony Telefon Radia ZET zaistniał na początku lat 90. XX wieku i na tamte czasy był nowatorskim sposobem budowania relacji ze słuchaczami. Podobnie jak dziś służył do pozyskiwaniu informacji. Po latach stacja wraca do jego komunikacji na antenie i stroni
e głównej Radiozet.pl.
„Czerwony Telefon Radia ZET to silna i rozpoznawalna marka, dlatego zdecydowaliśmy się ją odświeżyć. Dzięki nowym możliwościom liczymy na pozyskiwanie unikatowego kontentu z miejsc, do których nie mogli dotrzeć nasi reporterzy. Szczególnie liczymy na pozyskanie zdjęć i materiałów wideo, które będziemy mogli wykorzystać na stronie Radiozet.pl” – mówi Anna Augustyn, dyrektor informacji Radia ZET.
Obecnie słuchacze będą mogli w różny sposób wysyłać materiały audio, wideo, zdjęcia i teksty przez mechanizm dostępny na stronie Radiozet.pl, a także aplikację mobilną Radia ZET, Messengera i WhatsApp oraz tradycyjnie dzwoniąc pod numer 321 321 100.
Stacja zapowiada, że wykorzystane materiały będą zawierać oznaczenie o źródle pochodzenia.