Sławomir Jastrzębowski sprzedał Salon24.pl i dołącza do Republiki

Jan Peńsko (po lewej) kupił udziały w spółce Web Content Media od Sławomira Jastrzębowskiego

Sławomir Jastrzębowski sprzedał spółkę Web Content Media – właściciela portalu Salon24.pl – Janowi Peńsko, współwłaścicielowi agencji marketingu sportowego i-Sport.

„Cieszę się, że serwis przejmuje osoba młoda i doświadczona jednocześnie, człowiek z szerokimi horyzontami i głodny sukcesu” – stwierdził Sławomir Jastrzębowski, cytowany w komunikacie prasowym. Sam Jastrzębowski dołącza do Republiki, gdzie poprowadzi pasmo poranne.

Redaktorem naczelnym serwisu pozostaje Piotr Paciorek.

Salon24.pl powstał w 2006 roku. Założycielami serwisu byli Bogna i Igor Janke. Początkowo była to platforma blogowo-publicystyczna. W pierwszej połowie 2021 roku portal został zakupiony przez Sławomira Jastrzębowskiego, który przekształcił serwis w bardziej uniwersalne medium, z redakcją oraz tematami od polityki, sportu, aż po biznes, ekologię, zdrowie i motoryzację.

Według danych z Krajowego Rejestru Sądowego Web Content Media w 2023 miał 4,1 mln zł przychodów ze sprzedaży (rok do roku 33,5 proc. więcej) i 500 tys. zł zysku netto (15,6 proc. więcej).