TVP z kampanią wizerunkową „Poznajmy się na nowo!”

W spocie Kwiat Jabłoni

Joanna Dunikowska-Paź w spocie wizerunkowym TVP

Startuje kampania wizerunkowa Telewizji Polskiej „Poznajmy się na nowo!”. W spocie występują największe gwiazdy nadawcy, melodią przewodnią jest „Od nowa” Kwiatu Jabłoni.

„Celem nowej kampanii wizerunkowej TVP jest zjednoczenie Polaków niezależnie od ich poglądów i pokazanie, że Telewizja Polska jest miejscem dla wszystkich – otwartym na różnorodność, pełnym ciepła i gotowym do ponownego nawiązania więzi z widzami” – informuje Telewizja Polska w komunikacie dla mediów.

Spot premierowo zaprezentowano podczas konferencji ramówkowej Telewizji Polskiej.

– Chcemy, aby widzowie poczuli, że TVP jest blisko nich, że jest ich telewizją – otwartą, przyjazną i gotową zbudować relację z każdym, kto pragnie poznać nas na nowo – mówi Tomasz Sygut, dyrektor generalny Telewizji Polskiej.

Wzięli w nim udział znani artyści i dziennikarze związani z nadawcą publicznym – Paulina Chylewska, Kuba Badach, Barbara Kurdej-Szatan, Kacper Kuszewski, Lanberry, Michał Szpak, Maciej Musiał, Wiktoria Gorodeckaja, Michał Czernecki, Joanna Szczepkowska, Agnieszka Dziekan, Błażej Stencel, Robert Janowski, Marta Manowska, Patryk Ganiek, Jacek Laskowski, Katarzyna Dowbor, Filip Antonowicz, Joanna Górska, Claudia Carlos, Robert El Gendy, Tomasz Stockinger, Piotr Wojdyło, Tomasz Tylicki, Michał Żebrowski, Teresa Lipowska, Karina Woźniak, Emilia Komarnicka czy Joanna Dunikowska-Paź. Ponadto w reklamie występują też widzowie TVP.

W spocie wykorzystano utwór „Od Nowa” zespołu Kwiat Jabłoni, który podkreśla nową filozofię Telewizji Polskiej – „poznajmy się na nowo”. „Kluczowy tekst piosenki ma zainspirować widzów do ponownego odkrywania TVP, która chce być nie tylko obserwatorem, ale i uczestnikiem życia swoich odbiorców” – informuje nadawca.

„Poznajmy się na nowo!” hasłem TVP

W spocie pojawiają się sceny, w których gwiazdy TVP wchodzą w interakcje ze zwykłymi ludźmi, ukazując ich wspólne przeżycia, a także motyw podania sobie ręki – gestu symbolizującego jedność ponad podziałami – opisuje telewizja.

Kampania „Poznajmy się na nowo!” obejmuje szereg działań promujących poszczególne pozycje programowe TVP we wszystkich kanałach komunikacji. Za produkcję spotu oraz kampanię promocyjną odpowiada nowo powstałe Biuro Reklamy i Marketingu TVP.

W nowej ramówce TVP, którą opisujemy na łamach Wirtualnemedia.pl, pojawią się nowe seriale na czele z „Grą z cieniem” i „Profilerką”, premierowe programy rozrywkowe i magazyny tematyczne znajdą się ramówkach TVP1 i TVP2. Sporo programów zmieni prowadzących i pasma emisji.