Przetarg Telewizji Polskiej podzielony jest na dziesięć części. Każda dotyczy różnych mediów, w których kampania jesiennej ramówki TVP będzie realizowana. Są to: prasa, kino, nośniki OOH małego formatu, nośniki OOH dużego formatu, DOOH, środki transportu miejskiego, wideo, internet, social media i influencer marketing.
Budżet na kampanię wynosi blisko 5 mln zł netto (bez VAT). Z tego na prasę 258,3 tys. zł (brutto), na kino -135,3 tys. zł, OOH małego formatu – 1,56 mln zł, OOH dużego formatu – 713,4 tys. zł, DOOH – 827,8 tys. zł, transport miejski – 777,9 tys. zł, wideo – 893 tys. zł, internet – 716,7 tys. zł, social media – 140,7 tys. zł i influencer marketing – 140,7 tys. zł.
TVP rozstrzygnęła postępowanie dla 6 z 10 części. Do działań w prasie i na nośnikach OOH dużego formatu wybrała Sigmę Bis, agencję należącą do Orlenu i PZU.
Do działań w kinie – Euvic Media, na nośnikach OOH małego formatu – Stroer Polska, na nośnikach DOOH – Screen Network, do działań influence – Universal McCann.
Nadal nie ogłoszono nazw firma dla realizacji kampanii w transporcie miejskim, wideo, internecie i w social mediach.
Umowy z wybranymi firmami miały być zawarte w okresie od 19 do 23 sierpnia. W tym terminie miały ruszyć pierwsze działania promocyjne. Kampanie w poszczególnych mediach mają potrwać do końca października.
Obecnie TVP promuje program informacyjny “19.30”, m.in. na wiatach przystankowych.