Naziemny TVP Sport (Telewizja Polska) wśród wszystkich widzów powyżej czwartego roku życia miał w lipcu średnio 1,99 proc. udziału (wzrost z 1,38 proc. w lipcu 2023 roku). W lipcu stacja pokazywała m.in. piłkarskie Euro 2024 i Letnie Igrzyska Olimpijskie w Paryżu.
Drugi był Eurosport 1 (TVN Warner Bros. Discovery, główny nadawca igrzysk) – 1,23 proc. (wzrost z 0,39 proc.), a trzeci Polsat Sport 1 (Grupa Polsat Plus) – 0,95 proc. (spadek z 1,74 proc.). Do 26 kwietnia stacja nadawała jako Polsat Sport.
Kolejne miejsca zajęły:
- Eurosport 2 (TVN Warner Bros. Discovery) – 0,31 proc. (wzrost z 0,08 proc.),
- Polsat Sport 2, który do 26 kwietnia nadawał jako Polsat Sport Extra (Grupa Polsat Plus) – 0,25 proc. (spadek z 0,27 proc.),
- Polsat Sport 3, który do 26 kwietnia nadawał jako Polsat Sport News (Grupa Polsat Plus) – 0,13 proc. (wzrost z 0,12 proc.),
- Canal+ Sport 3 (Canal+ Polska) – 0,1 proc. (wzrost z 0,05 proc.),
- Canal+ Sport 5 (Canal+ Polska) – 0,08 proc. (spadek z 0,16 proc.),
- Canal+ Sport (Canal+ Polska) – 0,07 proc. (spadek z 0,12 proc.)
- i Eleven Sports 1 (Grupa Polsat Plus) – 0,06 proc. (bez zmian).
W grupie komercyjnej 16-59 liderem był TVP Sport – 2,17 proc. (wzrost z 1,11 proc.), a dalej znalazły się Eurosport 1 – 1,15 proc. (wzrost z 0,35 proc.) i Polsat Sport 1 – 0,66 proc. (spadek z 1,34 proc.).
Dane: Nielsen Media.