Sprzedaż „Gazety Polskiej” wzrosła o 63 proc. „Polityka” liderem segmentu

"Gazeta Polska" sprzedawała 28 098 egz.

Spośród tygodników opinii w drugim kwartale 2024 roku sprzedaż zwiększyły „Tygodnik Powszechny”, „Do Rzeczy”, „Sieci” i „Gazeta Polska”, która poprawiła ją aż o 63 proc. Liderem segmentu pozostaje „Polityka”.

Według danych PBC średnia sprzedaż „Polityki” (Polityka) w drugim kwartale 2024 wyniosła 76 924 egz. (spadek o 5,3 proc. w porównaniu z drugim kwartałem 2023 roku), z czego 24 659 to e-wydania.

Na drugim miejscu był „Newsweek Polska” (Ringier Axel Springer Polska), który rozchodził się w 60 927 egz. (spadek o 1,4 proc.), z czego 17 797 to e-wydania.

Trzeci był tygodnik „Sieci” (Fratria), który sprzedawał 29 430 egz. (wzrost o 1,9 proc.), z czego 6845 egz. to e-wydania.

Kolejne w zestawieniu były:
• „Do Rzeczy” (Orle Pióro) – 28 714 egz. (wzrost o 5,8 proc.), z czego 8506 to e-wydania;
• „Gazeta Polska” (Niezależne Wydawnictwo Polskie) – 28 098 egz. (wzrost o 63 proc.), z czego 2292 egz. to e-wydania;
• „Tygodnik Powszechny” (Tygodnik Powszechny) – 21 857 egz. (wzrost o 2,1 proc.), z czego 5628 egz. to e-wydania;
• „Przegląd” (Fundacja Oratio Recta) – 11 254 egz. (spadek o 5,4 proc.) – wszystkie sprzedane egz. to wydania drukowane.

Sprzedaż „Gościa Niedzielnego” (Instytut Gość Media) wyniosła 55 886 egz. (spadek o 12,2 proc.), z czego 1096 egz. to e-wydania, natomiast tygodnika z przedrukami „Angora” (Wydawnictwo Westa-Druk) – 135 454 egz. (spadek o 8,8 proc.).