
– Na chwilę obecną mamy koncesję, natomiast czekamy na to, co strategicznie zrobić w przyszłości z tym kanałem – stwierdził w trakcie telekonferencji Piotr Żak, prezes zarządu Telewizji Polsat.
Stacja miała być rozpowszechniania codziennie, nie mniej niż 16 godzin na dobę i mieć profil poradnikowy. Miała przyczynić się do likwidacji wykluczenia cyfrowego lub technologicznego, a poprzez nadawane programy – ułatwić odbiorcom korzystanie z nowoczesnych technologii i urządzeń codziennego użytku.
„Koncesja obowiązuje od dnia 17 września 2018 r. i wygasa z dniem 16 września 2028 r. Koncesjonariusz rozpocznie rozpowszechnianie programu nie później niż 3 miesiące od daty udzielenia koncesji” – podano w koncesji. Nadawania jednak do dziś nie rozpoczęto.
Smart Dom to też nazwa programu rabatowego dla klientów Grupy Polsat Plus.