Zmiany w promocji artykułów z Wyborcza.pl na stronie głównej portalu Gazeta.pl

– Zapewniamy użytkownikom i użytkowniczkom zbalansowany dostęp do treści w modelu bezpłatnym i modelu subskrypcyjnym

Od połowy sierpnia wprowadzono zmiany w promocji treści artykułów z Wyborcza.pl na stronie głównej portalu Gazeta.pl.

Jak pisaliśmy już w marcu, Gazeta.pl i Wyborcza.pl po ponadpółtorarocznej przerwie powróciły do współpracy w zakresie promocji treści. Jak informowało nas wówczas biuro prasowe Agory, „nowe rozwiązania w zakresie ekspozycji materiałów” testowane są od 6 lutego.

„Treści mediów z Grupy Agora bardziej wyeksponowane”

W wyniku tych testów podjęto decyzję o prezentacji artykułów z Wyborcza.pl w specjalnej sekcji oznaczonej jako „Wybrane dla Ciebie”, która znajduje się na stronie głównej Gazeta.pl. Nowe zasady obowiązują od 14 sierpnia.

Jak tłumaczy nam Artur Birnbaum, członek zarządu Gazeta.pl, dodatkowo wybrane materiały pojawiają się na górze strony w tzw. otwarciu. – Zapewniamy użytkownikom i użytkowniczkom zbalansowany dostęp do treści w modelu bezpłatnym i modelu subskrypcyjnym. W efekcie, treści mediów z Grupy Agora są teraz bardziej wyeksponowane na stronie głównej – dodaje Birnbaum.

„Współpraca z Gazeta.pl pozwala nam na dotarcie do szerokiej grupy użytkowników i użytkowniczek portalu, którego stronę główną miesięcznie odwiedza 2,6 mln osób” – tłumaczy cytowany w komunikacie Maksymilian Salski, szef subskrypcji Wyborcza.pl. „Dzięki wydłużonej fazie testów wiemy, że ekspozycja odpowiednich materiałów jest w stanie zachęcić część z nich do zostania z nami na dłużej i skorzystania z subskrypcji Wyborcza.pl” – dodaje.

W sekcji „Wybrane dla Ciebie” na stronie głównej Gazeta.pl poza artykułami z Wyborcza.pl czytelnicy mogą znaleźć również materiały z Tokfm.pl.