Według badania Mediapanel PBI/Gemius polscy internauci najczęściej odwiedzają domeny należące do grupy Google (28,661 mln RU) i do grupy Meta (25,332 mln RU). Najpopularniejszym polskim wydawcą serwisów horyzontalnych drugi miesiąc z rzędu pozostaje Wirtualna Polska (20,365 mln RU). Za nią jest grupa RAS Polska (19,898 mln RU) i Polsat Interia (18,814 mln RU).
Kolejny wydawca prasowy, Agora (16,581 mln RU), znalazł się dopiero na ósmym miejscu zestawienia, poprzedzony przez Allegro i OLX. Pierwszą dziesiątkę zamyka Grupa Polska Press (15,470 mln RU), przedostatnia jest grupa WhatsApp.
W kolejnej dziesiątce znalazły się m.in. TVN WBD (14. miejsce – 12,912 mln RU), ZPR Media (16. miejsce – 12,432 mln RU), DGP Infor (18. miejsce – 11,072 mln RU) i Burda Media Polska (20. miejsce – 10,713 mln RU).
W lipcu liczba internautów wyniosła 29,7 mln. Średnio dziennie korzystało z tego medium 25,1 mln osób.
Począwszy od wyników za lipiec 2024, nastąpił powrót do publikacji rankingów domen oraz zestawień tematycznych i funkcjonalnych. Udostępnione podsumowania obejmują wyniki bez uwzględnienia stosowanych przez wydawców mechanizmów autopromocyjnych, czyli np. mechanizmu „swipe–back” lub przenoszenia użytkownika po wylogowaniu z poczty na stronę inną niż strona logowania.